رانندگی خلاف جهت مرد سالخورده در اتوبان حادثه آفرید

مرد سالخورده حواس پرت با رانندگی در جهت خلاف اتوبان موجب وقوع دو تصادف رانندگی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مرد سالخورده انگلیسی که اقدام به رانندگی در خلاف جهت اتوبانی در این کشور کرده بود با خوش شانسی از خطر گریخت. «ادوارد بارمَن» ۷۶ ساله که قصد رفتن به خانه یکی از اقوامش را داشت به دلیل حواس پرتی به مسافت ۵ مایل در جهت خلاف اتوبان A۱۹ در شمال تاینساید رانندگی کرد.

آقای بارمن پس از عبور از تونل تاین متوجه شد در حال رانندگی بر خلاف جهت اتوبان است. در ویدئویی که توسط یکی از رانندگان عبوری تهیه شده است خودروی بارمن را در حال حرکت در جهت خلاف این اتوبان شلوغ نشان می‌دهد. در این ویدئو در حالی که بارمن در خلاف اتوبان رانندگی می‌کند، خودرو‌ها از کنار خودروی وی عبور می‌کنند. البته بنا به اعلام پلیس محلی انگلیس حواس پرتی این مرد سالخورده و رانندگی در خلاف جهت اتوبان بدون حادثه نبود و موجب وقوع دو تصادف شد که در هر دو خودرو کودک حضور داشت. این در حالی بود که هوشیاری سایر رانندگان مانع از وقوع تصادفات بیشتر شد.


بیشتر بخوانید


در تصادف اول، یک زن به همراه کودک ۵ ساله اش که در صندلی عقب خودرو حضور داشت به علت ترمز ناگهانی و انحراف خودرو برای جلوگیری از تصادف با خودروی بارمن با علایم رانندگی کنار جاده برخورد کردند و هر دو نفر دچار جراحت سطحی شدند. در تصادف دوم یک مرد سالخورده به همراه نوه ۲ ساله اش با خودروی بارمن تصادف کردند. هر دو نفر که دچار جراحت سطحی شده بودند بلافاصله به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفتند.

بارمن با پذیرش رانندگی خطرناک خود در دادگاه مورد محاکمه قرار گرفت. طبق حکم دادگاه این مرد ۷۶ ساله به ۴ ماه حبس تعزیری و ۱۲ ماه تعلیق از رانندگی محکوم شد. او همچنین به مدت ۲ سال اجازه رانندگی در جاده‌ها را ندارد و قبل از رانندگی باید در آزمون رانندگی شرکت کند. بارمن همچنین به پرداخت ۱۰۰۰ یورو جریمه و ۲۵۰ یورو خسارت در دادگاه محکوم شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۲۶ دی ۱۳۹۹
به این میگن قانون درست و بازدارنده و غیر قابل اغماض و اجرای قدرتمند آن برای جلوگیری از بی نظمی