دکتر ارجمندی خبر داد؛

تأسیس مرکز نوآوری ویژه نخبگان خانواده‌های شهدا و ایثارگران

مشاور عالی رئیس بنیاد شهید از تأسیس و راه اندازی مرکز نوآوری ویژه نخبگان خانواده‌های شهدا و ایثارگران خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر ارجمندی مشاور عالی رئیس بنیاد شهید با اعلام خبر تفاهم با باشگاه خبرنگاران جوان برای انعکاس رویداد‌های خبری خانواده معظم ایثارگران گفت: رئیس بنیاد شهید و رئیس سازمان صداوسیما چند ماه پیش تفاهم نامه‌ای برای همکاری و انعکاس ظرفیت‌ها و خدمات داده شده به خانواده معظم شهدا و امور ایثارگران امضا کردند که برای اجرایی کردن مفاد آن تفاهم نامه، باشگاه خبرنگاران جوان پیشقدم شده است.

دکتر ارجمندی با اشاره به حضور ۷ هزار نخبه در خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران افزود: جالب است بدانید در سال جاری چند تن از رتبه‌های تک رقمی کنکور، از خانواده ایثارگران بودند که اتفاقا از سهمیه هم استفاده نکردند.

تأسیس مرکز نوآوری ویژه نخبگان خانواده‌های شهدا و ایثارگران

رئیس هیأت مدیره بانک دی ادامه داد: ما تصمیم گرفته‌ایم با کمک مجموعه اقتصادی بنیاد شهید و بانک دی، مرکز نوآوری را برای نخبگان خانواده شهدا راه‌اندازی کنیم و تلاش می‌کنیم در دهه فجر این مرکز نوآوری افتتاح شود و برای سال اول فعالیت حدود ۳۰ استارت‌آپ را عملیاتی کنیم.

مشاور عالی رئیس بنیاد شهید در بانک دی تأکید کرد: در حال حاضر یک هم‌افزایی و هماهنگی بسیار خوبی بین زیر مجموعه‌های بنیاد شهید برای خدمات رسانی به خانواده‌های ایثارگران به وجود آمده است و مهندس اوحدی یکی از اولویت‌های کاری خود را همدلی و همکاری همه نهاد‌های بنیاد شهید برای خدمات رسانی اعلام کرده اند.

تأسیس مرکز نوآوری ویژه نخبگان خانواده‌های شهدا و ایثارگران

دکتر ارجمندی افزود: در مجموعه بانک دی اولویت اصلی استخدام، با فرزندان خانواده معزز شهدا است که تاکنون ۴۵ نفر آنان جذب شده‌اند و تا پایان سال این تعداد به ۶۰ نفر خواهد رسید.

مشاور عالی رئیس بنیاد شهید تصریح کرد: امروزه موضوع سواد رسانه‌ای در مدیریت روابط عمومی، خبرنویسی نوین و اطلاع رسانی موثر بر اساس دانش روز، نیاز همه نهاد‌ها و دستگاه‌هاست و بنیاد شهید و بانک دی تلاش دارند در حوزه آموزش و پژوهش از توان علمی باشگاه خبرنگاران جوان نیز به نحو شایسته‌ای استفاده کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار