لیگ برتر والیبال؛

نفرزاده: کم اشتباه و با تمرکز بودیم/ با دقت بازی کنیم دست به کار‌های بزرگی می توانیم بزنیم

سرمربی تیم والیبال آذرباتری ارومیه گفت: گفته بودم که روند ما صعودی است و روز به روز بهتر خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد نفرزاده پس از پیروزی ۳ بر ۲ تیم والیبال آذرباتری مقابل هراز آمل در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر والیبال اظهار داشت: با توجه به تغییراتی که در نیم فصل در تیم ما ایجاد شد به زمان نیاز داشتیم تا به هماهنگی کافی برسیم. گفته بودم که روند ما صعودی است و روز به روز بهتر خواهیم شد.

او ادامه داد: اکثر بازیکنان ما مربوط به رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید هستند یعنی تجربه بالایی ندارند. در برخی از بازی‌ها اشتباهات زیادی دارند و در برخی دیگر از بازی‌ها که با دقت بالاتری بازی می‌کنند می‌توانند دست به کار‌های بزرگ بزنند.

سرمربی تیم والیبال آذرباتری ارومیه گفت: امروز خوشبختانه کم اشتباه و با تمرکز بودیم. به کادر فنی و بازیکنان هر دو تیم تبریک می‌گویم، چون شاهد یک والیبال زیبا، جذاب و تماشاگر پسند بودیم. هر دو تیم از ابتدای بازی به صورت جوانمردانه برای رسیدن به پیروزی تلاش کردند.

نفرزاده عنوان کرد: این بازی‌ها به رشد و پیشرفت والیبال ایران کمک خواهد کرد و قطعاً افراد بیشتری به این رشته جذب خواهند شد. متاسفانه در ست چهارم مچ پای جاوید، یکی از بازیکنان خوب ما دچار پیچ خوردگی شدید شد که احتمالا ۲ تا ۳ هفته دور از میادین خواهد بود. این پیروزی را به جاوید اسماعیل زاده تقدیم می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار