لیگ برتر والیبال؛

عطایی: در هیچ فاکتوری برتری نداشتیم / شکست مقابل آذرباتری تنبیه خوبی برای شاگردانم بود

سرمربی تیم والیبال هراز آمل گفت: شکست امروز ما مقابل آذرباتری تنبیه خوبی برای شاگردانم بود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهروز عطایی پس از شکست ۳ بر ۲ تیم والیبال هراز آمل مقابل آذرباتری ارومیه در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر والیبال اظهار داشت: تیم آذرباتری خیلی خوب بازی کرد. در روزی که ما خیلی بد بودیم و در هیچ فاکتوری برتری نداشتیم و می‌توانستیم ۳ بر صفر هم بازنده باشیم، تیم آذرباتری با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.

عطایی با بیان اینکه این پیروزی حق تیم آذرباتری بود، خاطرنشان کرد: تیم حریف بهتر از ما بازی کرد و این نشان می‌دهد که اگر هر تیمی را دست کم بگیریم شانس شکست خوردن داریم. شاگردانم با پیش زمینه ذهنی از قبل برنده وارد میدان شدند و این مشکل به من مربوط می‌شود.

سرمربی تیم والیبال هراز آمل خاطرنشان کرد: شاید نتوانستم اهمیت کار را به خوبی برای شاگردانم توضیح دهم، اما فکر می‌کنم آذرباتری مستحق این برد بود و به آن‌ها تبریک می‌گویم. وقتی با تیم قعرنشین جدول بازی داریم، قطعاً تیم حریف انگیزه‌های زیادی دارد و اگر احساس کنند توانایی پیروزی را دارند فراتر از توقع ظاهر خواهند شد.

عطایی عنوان کرد: آذرباتری در هیچ کدام از مسابقه‌های قبلی خود اینگونه ظاهر نشد و وقتی احساس کرد می‌تواند ما را شکست دهد با تمام توان بازی کرد و ما هم نتوانستیم کاری کنیم. آن‌ها از نظر روانی شرایط بهتری داشتند و به هدف خود رسیدند. همه بازی‌ها حساس است و باید برای هر مسابقه برنامه داشته باشیم. این شکست تنبیه خوبی برای شاگردانم است و آن‌ها متوجه شدند اگر کارشان را درست انجام ندهند بازنده خواهند شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.