جدال مرگ و زندگی برای نساجی

تیم نساجی مازندران فردا در دیداری حساس، میزبان ماشین‌سازی تبریز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،در دیداری معوقه از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم نساجی مازندران از ساعت ۱۵ فردا جمعه ۲۶ دی ۹۹ در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر میزبان تیم ماشین‌سازی تبریز است.

نساجی پس از کسب نتایج ضعیف که منجر به سقوط این تیم به رده ۱۴ جدول ۱۶ تیمی این رقابت‌ها شد فردا باید در جدال با تیم رده آخری ماشین سازی با پیروزی زمین را ترک کند وگرنه اگر نتواند ماشین را ببرد شاید بعد از بازی سرمربی و کادر فنی و بعضی از بازیکنان، دیگر در این تیم نباشند.

هفته گذشته بعد از بازی با صنعت نفت آبادن که منجر به باخت نساجی شد عده‌ای از هواداران و پیشکسوتان نساجی خواهان کناره گیری سرمربی و مدیر عامل باشگاه شدند که امیری مدیر عامل نساجی استعفا داد.

پس از کسب نتایج ضعیف و سیل انتقاد‌ها به تیم نساجی، حدادیان مالک باشگاه هم گفته تا روز جمعه و بعد از بازی با ماشین سازی تبریز صبر می‌کنیم و بعد تصمیمات اساسی درباره تیم می‌گیریم.

نساجی اکنون از ۱۰ بازی با ۸ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد و تیم ماشین سازی تبریز هم از ۱۰ بازی با ۳ امتیاز در رده شانزدهم و آخر جدول قرار دارد.

داوری بازی فردا بر عهده میثم حیدری است و حمید سبحانی و علیرضا مرادی وی را در امر قضاوت همراهی می‌کنند.

داور چهارم رضا حیدری است و کمک‌داوران پشت دروازه: حامد سیری و محمدرضا مهرگان هستند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.