در ۹ ماهه امسال؛

۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات به اصناف استان همدان پرداخت شد

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از پرداخت چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات رونق تولید به اصناف استان در ۹ ماهه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، آقایار فراشی معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به اقدامات مؤثر انجام‌شده در راستای اشتغال‌زایی و رونق و جهش تولید در استان همدان عنوان کرد: بر همین اساس و با توجه به اقدامات حمایتی انجام‌شده دو هزار و ۷۵۷ فرصت شغلی در بخش اصناف ایجاد و زمینه اشتغال به کاری این تعداد در واحد‌های صنفی فراهم‌شده است.

او اضافه کرد: این افراد با مجوز‌های صادرشده از ابتدای امسال تا پایان آذرماه به جمعیت شاغل در واحد‌های صنفی اضافه شدند.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان به پرداخت چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات رونق تولید به اصناف همدان اشاره کرد و گفت: این تسهیلات بانکی باهدف بهبود اوضاع کسب‌وکار به واحد‌های صنفی فعال و دارای شرایط استان پرداخت‌شده است.

فراشی تأکید کرد: علاوه بر این تسهیلات پرداختی، سه هزار و ۳۳۲ واحد صنفی دیگر در استان همدان برای دریافت تسهیلات حمایت از کسب ‌وکار‌های آسیب‌دیده از کرونا به بانک‌های عامل معرفی‌شده‌اند.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.