در البرز، گاو هم قاچاق می‌شود!

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۸ راس گاو شیرده قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال در آزادراه کرج-قزوین خبر داد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ سید مجید فیض جعفری، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز گفت: پلیس در راستای اقدامات مقابله ای با پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت در زمینه تضعیف اقتصاد کشور، برنامه و طرح های پیشگیرانه متعددی را در دست اجرا دارد.

او افزود: در این راستا ماموران پلیس اقتصادی استان در حین گشت زنی در آزادراه کرج- قزوین به یک دستگاه کامیون حامل دام مشکوک شدند و برای بررسی های بیشتر آن را متوقف کردند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامي استان البرز با اشاره به بررسی های اولیه ماموران و عدم ارائه هرگونه مدرک و یا اسناد قانونی توسط راننده، گفت: در گام نهایی ماموران از این خودرو هشت راس گاو شیرده قاچاق کشف و یک نفر را در این زمینه دستگیر کردند.

سرهنگ فیض جعفری با بیان این که ارزش ریالی این محموله برابر نظر کارشناسان امر چهار میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: گاو های کشف شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی ربط منتقل شدند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.