بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۳۰۵)؛

از دانلود برنامه برقراری ارتباط بین اعضای تیم کاری تا دانلود آیکون پک زیبا

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۰۵)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۳۰۵)؛

 دانلود 1416/1.0.0.2021 Microsoft Teams – اپلیکیشن برقراری ارتباط بین اعضای تیم کاری

در دوران امروز و به ویژه در ایام قرنطینه و شیوع ویروس کرونا، بسیاری از کارها به صورت دورکاری و از طریق شبکه اینترنت انجام می‌شوند.

شرکت مایکروسافت به تازگی از نرم افزاری جدید رونمایی کرده است که برای ایجاد ارتباط سریع و امن بین اعضای یک تیم کاری طراحی شده است و به کاربران امکان تماس تصویری و یا برگزاری جلسات آنلاین را خواهد داد. همچنین کاربران می‌توانند در محیط این نرم افزار به برنامه ریزی برای کارهای تیم خود بپردازند.

دانلود Microsoft Teams

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Accumulator PDF creator 1.24 – اپلیکیشن ساخت آسان فایل های PDF

از گذشته تاکنون مدارک و رسیدها از اهمیت بالایی برخوردار بودند به طوری که افراد برای حفاظت و نگه‌داری از آن‌ها دقت بالایی را به خرج می‌دادند. با گذر زمان و رشد فناوری شرکت‌های مختلف تصمیم گرفتند با ارائه نرم افزارهای جدید مدارک را در گوشی‌های هوشمند جای دهند و حفاظت از آن‌ها را ساده سازند.

اکنون شرکت SalemoLines با انتشار برنامه Accumulator PDF creator به شما اجازه می‌دهد تا در سریع‌ترین زمان مدارک خود را به شکل فایل PDF درآورید. نرم افزار Accumulator PDF creator Pro ابزاری قدرتمند برای اسکن اسناد در گوشی‌های هوشمند است.

این نرم افزار قابلیتی به شما می‌دهد تا بتوانید در هر زمان که می‌خواهید مدارک خود را به سرعت اسکن و در فایل‌های JPEG یا PDF در گوشی خود ذخیره کنید. این نرم افزار در گوگل پلی نمره عالی ۴.۳ از ۵.۰ را کسب کرده است.

دانلود Accumulator PDF creator
 
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

 دانلود SHAREit 5.8.68 - نسخه پرحجم شیریت

کاربران دستگاه‌های هوشمند با ظهور یک نرم‌افزار انتقال سریع فایل از طریق وای‌فای، فناوری بلوتوث را برای انتقال فایل تقریباً کنار گذاشتند.

معروف‌ترین نرم افزار انتقال سریع فایل در بین ما ایرانی‌ها زاپیا است اما این نرم‌افزار همیشه سایه رقیب قدرتمندی از محصولات شرکت معروف لنوو Lenovo را بر سرخود حس کرده که SHAREit نام دارد. نرم‌افزار SHAREit سریع‌ترین ابزار انتقال فایل چندسکویی (کراس پلتفرم) در جهان است.

کاربران با استفاده از این برنامه می‌توانند پوشه‌های مختلف با حجم‌های بالا را در اسرع وقت به دستگاه‌های مختلف انتقال دهند. این نرم افزار امکان ارسال فایل‌های حجیم مانند ویدئو را با سرعتی ۴۰ برابر بیشتر از بلوتوث در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

دانلود SHAREit

دانلود Samsung My Files 12.0.00.502 – برنامه مدیریت فایل رسمی سامسونگ

نرم‌افزار My Files یکی از مشهورترین برنامه‌های مدیریت برنامه‌ها و فایل‌های گوشی‌های هوشمند اندرویدی شناخته می‌شود که تا به حال توسط شرکت سامسونگ توسعه یافته است. این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند که بتوانید به راحتی برنامه‌های گوشی خود را مدیریت کنید.

این نرم‌افزار قابلیت‌های بالایی دارد که شامل امکان ایجاد، حذف، انتقال، کپی، اشتراک گذاری آسان فایل‌ها و قابلیت نمایش و مدیریت کامل فایل‌های موجود در حافظه گوشی، کارت SD و حافظه‌های USB می‌شوند.

نرم‌افزار مذکور به کاربران کمک می‌کند تا با کمترین زمان بهترین مدیریت را بر روی پوشه‌های خود داشته باشند و به سریع‌ترین روش به آن‌ها دسترسی پیدا کنند.

دانلود Samsung My Files


 دریافت دانلود منیجر 12.0.1 ADM برای اندروید - برترین دانلودمنیجر

 زمان انتظار برای دانلود یک نرم افزار از اینترنت یکی از طاقت فرساترین کارها است، به این منظور همه به دنبال راه حلی برای حل این مشکل می‌گردند.

برخی سرعت اینترنت خود را بالا می‌برند و برخی از نرم افزارهای مدیریت دانلود استفاده می‌کنند تا سرعت دانلود را هم افزایش دهد. یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت دانلود برای گوشی های هوشمند اندرویدی Advanced Download Manager است.

کاربران با استفاده از این برنامه می‌توانند به راحتی و با سرعت بالا پوشه‌های دلخواه خود را دانلود کنند و تا سه عدد فایل را به صورت هم زمان از فضای اینترنت دریافت کنند.


دانلود ADM
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 

دانلود Voice Changer – Audio Effects 1.7.1 – برنامه تغییر و ویرایش صدای اندروید

نرم افزار Voice Changer – Audio Effects ابزاری کاربردی برای کسانی است که می خواهند صدای خود را تغییر بدهند, با استفاده از این نرم افزار می‌توانید صدای خود را ضبط کنید و آن را تغییر دهید.

این نرم افزار شامل افکت‌های مناسبی است که می‌توانید صدای خود را با کیفیت بسیار بالایی ضبط کرده و با این افکت‌ها صدا را تحت تاثیر قرار دهید. کیفیت فایل های خروجی بسیار بالا بوده و شما را به نوعی خاص تحت تاثیر قرار می دهد.

قیمت اپلیکیشن Voice Changer – Audio Effects در گوگل‌پلی ۹.۹۹ دلار است و توانسته امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ را به وسیله کاربران دریافت کند. اما در‌ حال حاضر جدید‌ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچگونه محدودیتی برایتان به اشتراک گذاشته‌ایم.

دانلود

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

 دانلود 2012.Microsoft Launcher 6.2 – لانچر مایکروسافت

نرم افزار Microsoft Launcher یک لانچر گرافیکی است که شرکت معروف مایکروسافت آن را توسعه داده و برای سیستم‌عامل اندروید منتشر کرده است.

لانچر مذکور دارای امکاناتی منحصر به فرد است که به کاربرانش اجازه می‌دهد روی دستگاه خود کنترل کامل داشته باشند و بتوانند رابط کاربری را به صورت حرفه‌ای شخصی‌سازی کنند.

شما می‌توانید به وسیله این نرم‌افزار پس زمینه دستگاه خود را تغییر داده و تم‌های مختلفی را به آن اضافه کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از این لانچر بین گوشی و رایانه خود تعامل نیز ایجاد کنید.


دانلود Microsoft Launcher

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Moon Over Water Live Wallpaper 1.04 – لایو والپپیر ماه و دریا

داشتن تصاویر پس زمینه جذاب بسیار برای بعضی مخاطبان مهم است. اکنون نیز مدتی است که تصاویر پس زمینه زنده یا به اصطلاح لایو والپیپر طرفداران خاص خود را پیدا کرده‌اند. امروز برنامه‌ای معرفی می‌کنیم که به شما تصیر زیبایی برای پس‌زمینه ارائه می‌دهد.

شما با دانلود کردن این برنامه می‌توانید به امکانات شگفت‌انگیز آن مانند توانایی تنظیم هوا به صورت گرگ و میش و یا به صورت شب دسترسی داشته باشید. برنامه Moon Over Water Live Wallpaper نرم‎افزاری بسیار کارآمد برای لایو والپیپر است. نرم‌افزار مذکور توسط Evgeny Fedorischenko توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. با نصب این برنامه به یک لایو والپیپر فوق العاده از منظره‌ای طبیعی دسترسی داشته باشید.

دانلود Moon Over Water Live Wallpaper

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


 دانلود CandyCons Unwrapped 8.6 – آیکون پک زیبا با رنگ‌ های متریال

روزهای اخیر بیشتر کاربران وقت خود را صرف استفاده از شبکه‌های اجتماعی به ویژه اینستاگرام کرده‌اند.

داشتن رابط کاربری جذاب یکی از مواردی است که افراد زیادی در سراسر جهان به آن توجه می‌کنند. از مواردی که در جذاب شدن رابط کاربری کمک می‌کند، آیکون‌های جذاب هستند که بتوانند از خستگی کاربر جلوگیری کنند.

برنامه CandyCons Unwrapped یکی از نرم افزارهایی است که در تغییر رابط کاربری دستگاه به کمک شما می‌آید. در این برنامه شما می‌توانید به راحتی به تعداد بسیاری از آیکون‌های خوش رنگ و لعاب دسترسی داشته باشید.

با دانلود این برنامه می‌توانید محیط دستگاه خود را تغییر داده و چیزی را خلق کنید که دوست دارید. از ویژگی‌های بارز این برنامه می‌توان به تعداد بالای آیکون‌های جذاب آن اشاره کرد.


دانلود CandyCons Unwrapped

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Instagram 171.0.0.0.95 – برنامه رسمی اینستاگرام

اینستاگرام نرم‌افزاری محبوب و بی‌نظیر برای گوشی‌هایی با سیستم عامل هوشمند است که می‌توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آن‌ها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

نسخه جدید این نرم‌افزار برای تمام کاربران عرضه شده است تا از امکانات جدید آن استفاده کنند و لذت ببرند. شما با دانلود کردن این نسخه به امکانات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنید.

نرم افزار Instagram با وجود قابلیت‌هایی مانند Story، Reels و IGTV به عنوان برترین و پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در دنیا شناخته می‌شود.

دانلود Instagram

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آقامحمدخان
۱۵:۵۷ ۲۶ دی ۱۳۹۹
متشکر از اینکه محصولات داخلی در رأس معرفی برنامه هایتان قرار دارد
آخرین اخبار