گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در دیاله عراق

مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت فرماندهان مقاومت در منطقه جدید الشط در استان دیاله عراق برگزار شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مرکز اطلاع رسانی بسیج مردمی عراق، هیئت معروف به «صاحبة الضلع المکسور» مراسمی به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی شهید حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس در منطقه جدید الشط در استان دیاله برگزار کرد.

ابو بحر یکی از اعضای این هیئت گفت: «در نخستین سالروز شهادت دو مجاهد بزرگ حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس و افرادی که به همراه آن دو به شهادت رسیدند، هیئت "صاحبة الضلع المکسور (سلام الله علیها) " یاد آن‌ها را در منطقه جدید الشط در استان دیاله گرامی می‌دارد. از خداوند متعال می‌خواهیم، همه مجاهدان را که در راه آزاد سازی عراق تلاش کردند، توفیق دهد تا آخرین لحظه زندگی به جهاد خود ادامه دهند.»

مشتاق الفیاض، نماینده بسیج مردمی در استان دیاله گفت: «خادمان امام حسین (ع) در هیئت "صاحبة الضلع المکسور (سلام الله علیها) " تلاش‌های مقدسی انجام دادند. این هیئت شریف و اصیل شهداء و مجروحان بسیاری دارد. این هیئت همراه بسیج مردمی است. ما سربازان بسیج مردمی از آن‌ها تقدیر و تشکر می‌کنیم. ان شاء الله راه امام حسین (ع) و راه پدرمان ابومهدی را ادامه می‌دهیم.»

جبار المعموری یکی از روحانیون نیز گفت: «در این مراسم و در سالروز گرامیداشت یاد آن‌ها می‌گوییم: بله. بله به سلیمانی. بله بله به ابو مهدی المهندس. بله بله به همه گروه‌های مقاومت که به خواست خداوند برای اخراج قریب الوقوع نیرو‌های آمریکایی از عراق و منطقه و ان شاء الله آزادسازی قدس در میدان حاضر شدند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار