فرمانده انتظامی خرم‌آباد خبر داد؛

دستگیری ۳۷ سارق سابقه‌دار در خرم‌آباد

فرمانده انتظامی خرم ‌آباد گفت: ۳۷ سارق سابقه‌دار در این شهرستان دستگیر شدند و ۱۴ قبضه سلاح گرم از آن‌ها کشف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، سرهنگ عباس دولتشاهی فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: در پی دریافت برخی اخبار از سوی شهروندان مبنی بر جولان افراد خلافکار و هنجارشکن در یکی از محله‌های شهر خرم آباد، مراتب به صورت ویژه به منظور پاکسازی از لوث مجرمان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

دولتشاهی گفت: پس از انجام اقدامات پلیسی، ماموران انتظامی این شهرستان موفق به شناسایی محل اختفای متهمان تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی شدند و پس از هماهنگی قضائی، یک عملیات منسجم با حضور تمامی یگان‌های اجرایی به صورت همزمان و ضربتی اجرا شد.

او افزود: در این طرح ۳۷ نفر از افراد تحت تعقیب، سارق و ۲ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند که ۱۴ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری به همراه ۲۳۰ عدد انواع فشنگ از آن‌ها کشف شد.

فرمانده انتظامی خرم آباد اظهار داشت: همچنین ۳۳ معتاد متجاهر با ۷۱۱ گرم انواع مواد مخدر اعم از صنعتی و سنتی جمع آوری و تحویل کمپ‌های مجاز ترک اعتیاد شدند.

دولتشاهی اضافه کرد: ۲۶ دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت مزاحم به دلیل آلودگی صوتی، حرکات نمایشی به صورت پلاک مخدوش و یا فاقد پلاک توسط عوامل انتظامی توقیف و روانه پارکینگ شد.

او گفت: طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و با همکاری خوب مردم و حمایت قاطعانه دستگاه قضائی، با هرگونه هنجارشکنی و افرادی که بخواهند امنیت مردم را به مخاطره بیندازند بدون اغماض برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.