منچستر با توصیه‌های مورینیو همچنان پنالتی می‌گیرد

مارکوس رشفورد ستاره جوان منچستریونایتد درباره تعداد زیاد پنالتی‌های اعلام شده برای این تیم در سال‌های اخیر توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،  تیم فوتبال منچستر یونایتد در سال‌های اخیر در طول بازی‌های خود در لیگ جزیره و سایر مسابقات توانسته است که ضربات پنالتی بسیاری را بدست آوردند اتفاقی که خیلی از مربیان لیگ جزیره مانند سرمربی تیم رقیب آن‌ها یورگن کلوپ به انتقاد از آن پرداخته و نسبت به پنالتی‌های اعلام شده برای منچستریونایتد بحث‌هایی را مطرح کرده است.

اما مارکوس راشفورد ستاره منچستریونایتد در مصاحبه‌ای درباره این موضوع و پنالتی‌های اعلام شده برای منچستریونایتد عنوان کرد: ما همه تلاش خود را می‌کنیم که حمله کنیم و گل بزنیم و به هیچ وجه نمی‌خواهیم توپ را در محوطه جریمه از دست دهیم، ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین حرکت را در محوطه جریمه انجام دهیم.

او ادامه داد: زمانی که مورینیو به عنوان سرمربی در تیم ما بود توصیه‌های خوبی درباره توانایی گرفتن پنالتی از حریف به مهاجمان ما می‌کرد، او عنوان می‌کرد که برای بدست آوردن چنین چیزی باید کمی زیرکی داشته باشید و آن را (پنالتی) بدست آورید.

منچستریونایتد یکشنبه در چارچوب هفته نوزدهم در دیداری حساس به مصاف شاگردان یورگن کلوپ در تیم فوتبال لیورپول می‌روند دیداری که مصاف تیم‌های اول و دوم لیگ جزیره است.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار