همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه (س)؛

یاد ۳۱۳ شهید مهریز گرامی داشته شد

فرمانده سپاه ناحیه بسیج مهریز گفت: برگزاری یادواره شهدا نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ علی فاتحی فرمانده سپاه ناحیه بسیج مهریز گفت: یادواره ۳۱۳ شهید مهریز با حضور مسئولان، خانواده‌های شهدا و اقشار مختلف مردم در مسجد امام حسن (ع) مزویرآباد این شهرستان برگزار شد.

او با اشاره به اجرای چندین برنامه فرهنگی و مذهبی در این شهرستان، افزود: برنامه‌های مختلف مردم یاری و خدمات رسانی به مردم همزمان با کنگره شهدای استان تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

سید رضا رفیعی یکی از راویان دوران هشت سال فاع مقدس نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی، تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه دارد.

 او با ذکر خاطراتی از دفاع مقدس و جانفشانی رزمندگان اسلام ادامه داد: شناخت اهداف و آرمان شهدا و آشنا کردن مردم به خصوص دانش‌آموزان و دانشگاهیان با آن‌ها اساس کار فرهنگی در جامعه است.

او با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی، اظهار داشت: این شهید با ایثار خود موجب شکست داعش و حامیان آن در منطقه و غرب آسیا شد و باید همواره برای تحقق اهداف شهدا اقدام شود.

اجرای سرود از سوی گروه رهپویان حرم و مداحی و رونمایی از کتاب لاله‌های آسمانی به نویسندگی حامد پارسا از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

یادواره ۳۱۳ شهید مهریز با حضور مسئولان، خانواده‌های شهدا و اقشار مختلف مردم در مسجد امام حسن (ع) مزویرآباد این شهرستان برگزار شد.

این مراسم معنوی در آستانه برگزاری دومین کنگره ملی چهار هزار شهید استان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.