سخنگوی آتش نشانی:

آتش سوزی خودرو در شمال تهران، سقف پارکینگ را تخریب و ۲۵ نفر را گرفتار کرد+ عکس

ملکی گفت: شدت دود و حرارت آتش خودرو به قدری بود که سقف بالای سر را کاملا تخریب کرده بود و دود بسیار زیادی ایجاد شد.

 

 

جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی در در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ساعت ۱۱:۴۸ ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در ساختمان مسکونی در خیابان اختیاریه، دیباجی جنوبی به سامانه ۱۲۵ سازمان آنش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: ۳ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو‌های پشتیبانی به محل اعزام می‌شوند، محل آتش سوزی ساختمان ۵ طبقه بوده و در طبقه منهای یک ۳ دستگاه خودرو وجود داشت که یکی از آن‌ها دچار آتش سوزی شد و تقریبا هیچ بخشی از این خودرو سالم نماند.

ملکی بیان کرد: شدت دود و حرارت به قدری بود که سقف بالای سر را کاملا تخریب کرده بود و دود بسیار زیادی ایجاد کرده بود. همچنین ساکنان این ساختمان به دلیل ناامنی در خانه محبوس بودند.

سخنگوی آتش نشانی گفت: آتش نشانان علمیات را در دو جبهه آغاز کردند و با دستگاه‌های تنفسی مشغول خارج کردن گرفتاران این حادثه شدند. در نهایت ۲۵ نفر از ساکنان (۲۰ خانم و ۵ آقا) با سنین مختلف خارج شدند، اما یک خانم مسن دچار دودگرفتگی شده بود و یک خانمی هم که مشکل جسمانی داشت آن را با احتیاط خارج کردیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تلفات جانی و مصدومیت حاد نداشتیم، آتش نشانان اجازه گسترش آتش را ندادند و در حال حاضر نیرو‌ها مشغول تحویل مکان به عوامل انتظامی هستند.

ملکی تاکید کرد: وجود سیستم‌های ایمنی در ساختمان لازم است و در ایمن سازی نقش بسیار زیادی دارد، اما متاسفانه می‌بینیم در بسیاری از ساختمان‌ها از ابتدایی‌ترین لوازم ایمنی خودداری شده است.

آتش سوزی خودرو در شمال تهران، سقف پارکینگ را تخریب و ۲۵ نفر را گرفتار کرد


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار