امام جمعه دزفول گفت:

اقدام سپاه در توقیف نفتکش کره ای، درس عزتمندی بود

حجت الاسلام قاضی دزفولی توقیف نفتکش کره ای از سوی سپاه پاسداران را «درس عزتمندی» توصیف کرد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سید محمد علی قاضی دزفولی، امام جمعه شهر دزفول گفت: سپاه پاسداران با توقیف نفتکش کره‌ای در آب‌های خلیج فارس، درس عزتمندی را به ما آموخت.

او افزود: تنگه هرمز در دست ایرانیان است و از این طریق هر کسی که بخواهد حقوق ملت ایران را ضایع کند، گلوی آن را می‌فشاریم، چرا که کره ۷ میلیارد دلار از دارایی‌های ملت ما را بلوکه کرده است و به بهانه تحریم پس نمی‌دهد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی حضور آمریکا در منطقه‌ی غرب آسیا را موجب نا امنی و وجود ایران را باعث ثبات خواند و بیان کرد: اکنون آمریکایی‌ها با توجه به «استقامت مردم» از بازگشت به برجام سخن می‌گویند، اما بر اساس سخنان رهبر انقلاب شرط برگشت آمریکا به برجام رفع کامل تحریم‌ها و پرداخت خسارات وارد شده به ملت است.

امام جمعه دزفول در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه در خصوص مشکلات این شهرستان اظهار داشت: بخش‌های شیهون و سردشت در دزفول دچار مشکلاتی در زمینه تامین سوخت خود هستند و همین مسئله موجب چوب سوزی گشته و لازم است تا مسئولان برای جلوگیری از آسیب رساندن به محیط زیست و مردم به این مسئله رسیدگی کنند.

انتهای پیام/ن

برچسب ها: خوزستان ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار