بابایی: همه شاهد سیلی ساعی به من بودند/ منتظر نتیجه شکایتم از طرف کمیته قضایی هستم

نایب رئیس سازمان لیگ تکواندو گفت: اگر هادی ساعی عنوان می‌کند به گوش من سیلی نزده است؛ پس دیدارمان را به قیامت واگذار می‌کنم.

مصطفی بابایی نایب رئیس سازمان لیگ تکواندو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه هادی ساعی عنوان کرده به او سیلی نزده است، بیان کرد: همه شاهد بودند که ساعی سیلی زد و خبرنگاران هم شاهد بودند و هیچ حرفی باقی نمی‌ماند. توقع چنین برخوردی از هادی ساعی که قهرمان تکواندو است را نداشتم. حدود ۱۸ سال است مسابقات لیگ را برگزار می‌کنیم و با تیم‌ها درگیری‌های لفظی داشتیم، اما به هیچ عنوان درگیری فیزیکی نداشتیم.

او ادامه داد: ساعی به چیزی ادعا می‌کند که اظهر من الشمس است و نیاز به حاشا کردن ندارد. من شکایت خودم را به کمیته قضایی فدراسیون اعلام کردم و منتظر نتیجه هستیم.

بابایی با اشاره به اینکه او اصلا فردی نبود که بخواهد به هادی ساعی خوشامد بگوید؛ اما بابت دیرکرد این خوشامدگویی سیلی به گوشش نواخته شد، اظهار کرد: فرد اعلام کننده نام ورزشکاران اصلا من نبودم و پای میکروفون هم نرفتم. به شخص ساعی هم گفتم من میکروفون به دست نبودم.

نایب رئیس سازمان لیگ در ادامه گفت: ۱۷ یا ۱۸ سالی است که در تکواندو هستم و همه اخلاق من را می‌شناسند و می‌دانند اهل زد و خورد نیستم و از کودکی با مهیمن مدیر تیم فرمانیه هم محلی بودم و دوست صمیمی هستیم. بحث آشتی‌کنان با ساعی مطرح نیست و تنها دیدار من با او به قیامت می‌افتد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار