پیام‌های دریافتی در بیست و ششم دی ماه؛

از پیگیری در مورد کارشکنی بانک‌ها برای وام مسکن تا گران شدن بسته‌های اینترنت اپراتور‌ها

پیام‌های رسیده در تاریخ بیستم و ششم دی ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

مدارس
سلام خواهش می‌کنم به وزیر بگویید این قدر عجولانه تصمیم نگیرد باز شدن مدارس برای پایه‌های اول و دوم که اصلا نمی‌توانند از خودشان مراقبت کنند واقعا نگران کننده است تو روخدا تجدید نظر کنید. معلم‌های این دوپایه چه گناهی کردند آن‌ها هم نگران هستند و خانواده دارند.


بسته‌های اینترنت اپراتور‌ها
چرا بسته‌های اینترنت اپراتور‌ها نسبت به حجمی که ارائه می‌دهند گران‌تر هست درصورتی که در این وضعیت کرونایی تنها سرگرمی و کلیه کار‌ها با اینترنت صورت می‌گیرد لطفا در مورد افزایش قیمت و کم شدن حجم بسته‌ها گزارشی تهیه کنید.


تغییر وضعیت پرسنل بیمارستان‌ها
سلام و عرض ادب من پرسنل شرکتی یکی از بیمارستان‌های شیراز هستم با وجود اینکه در رسانه‌های ملی هر روز دارن اعلام می‌کنند که تبدیل وضعیت باشند، ولی به خدا قسم برا ما بدتر شده که بهتر نشده لطفا در این خصوص شما یه پیگیری کنید و مطمئن هستم اگر برای این موضوع وقت گذاشته شود هزاران هزار نفر دعای خیرتون می‌کنند و خبر خوبی براتون می‌شود.


قطعی تلفن ثابت
تلفن ثابت منزل ما از ۱۰ آذرماه قطع شده وبا توجه به تماس‌های تلفنی مکرر با خرابی تلفن و مراجعات حضوری همچنان بعد از گذشت یک ماه ونیم قطع می‌باشد. با توجه به شرایط کرونا که تنها راه ارتباط با اقوام و دوستان از طریق تلفن می‌باشد خواهشمندیم رسیدگی فرمائید. (کرج جاده ملارد شهرک منظریه)


پیگیری در مورد کارشکنی بانک‌های دولتی برای وام ودیعه مسکن
خواهش می‌کنم از مسئولان مربوطه پیگیری فرمایید چرا بانک‌ها در مورد وام ودیعه مسکن به هر نشدی متوسل میشن و برخلاف دستورالعمل بانک مرکزی اقدام می‌کنند چرا نظارتی بر این گونه تخلفات نمی‌شود.


استخدام فقط از دانشگاه فرهنگیان و رجایی باشد
چرا از این به بعد یعنی برای سال‌های آینده باید استخدام آموزش و پرورش فقط از طریق دانشگاه فرهنگیان و رجایی باشد پس ماده ۲۸ استخدامی چه می‌شود؟ خواهشا پیگیری فرمائید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار