حسینی: نگرانم مشکلات و کمبود‌ها به نفت مسجد سلیمان ضربه بزند/ هدف ما این است که بی بهانه کار کنیم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره شرایط تیمش اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که داشتیم، نفت مسجد سلیمان نتایج قابل قبولی گرفته است. تلاش کردیم از تمام توان بازیکنان استفاده کنیم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد، اما نگرانم که مشکلات به تیم لطمه بزند.

حسینی درباره نمایش تیمش مقابل شهرخودرو و عملکرد خوب مهاجمان این تیم گفت: ما می‌دانستیم که شهرخودرو واقعا فوتبال بازی می‌کند. سعی کردیم حریف را به خوبی آنالیز کنیم و از آن‌ها شناخت خوبی داشتیم. با تفکر کادرفنی شهرخودرو آشنایی داشتیم و می‌دانستیم که آن‌ها چگونه بازی می‌کنند. می‌دانستیم که باید توپ را به حریف بدهیم و رو به دفاع فشرده و پرسینگ بیاوریم. خدا را شکر بازیکنان ما توجیه شدند و توانستند از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در واکنش به این که تیمش فیزیوتراپ ندارد گفت: مشکلات وجود دارد و من هم اهل گلایه و شکایت نیستم. واقعیت این است که بازی‌ها فرسایشی شده و در مقطعی که ما هر ۵ روز یک بار بازی می‌کردیم، نداشتن فیزیوتراپ به ما ضربه زد. بازیکنان ما محدود هستند و به دلیل اینکه دوندگی زیادی دارند، باید در بحث ریکاوری بهتر عمل کنیم. داشتن فیزیوتراپ و پزشک برای هر تیمی حیاتی است. مگر می‌شود که ما درخواست جذب فیزیوتراپ نداده باشیم؟ حتما مشکلاتی وجود داشته که مسئولان باشگاه نتوانستند یک فیزیوتراپ استخدام کنند.

او در پاسخ به این سوال که با مسئولان جدید باشگاه نفت مسجد سلیمان برای برطرف کردن این مشکلات صحبتی داشته گفت: ما منتظریم که به امید خدا مشکلات برطرف شود. در بحث زمین تمرین هم مشکل داریم. نفت مسجد سلیمان سال گذشته در تهران تمرین می‌کرد. با توجه به اینکه در تهران امکاناتی نداریم و همواره در حال رفت و آمد بودیم، تمرین در این شهر به ما لطمه می‌زد و بازیکنان خسته شده بودند. چند روز تهران بودیم و به اهواز می‌آمدیم و از آنجا به طور زمینی به مسجد سلیمان بر می گشتیم. این رفت و آمد‌ها خیلی بازیکنان را خسته می‌کرد.

حسینی افزود: با توجه به اینکه آب و هوای مسجد سلیمان اکنون بهتر و گرم‌تر است و آلودگی تهران را ندارد، سعی کردیم تمرینات را در مسجد سلیمان برگزار کنیم، اما اینجا هم مشکل زمین تمرین داریم. از مسئولان و اعضای هیئت مدیره عاجزانه خواهش می‌کنم به فکر برطرف کردن مشکلات باشند، زیرا واقعا حیف است که یک تیم مردمی چنین شرایطی داشته باشد. مردم خیلی نفت مسجد سلیمان را دوست دارند و این قضیه مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.


بیشتر بخوانید:


سرمربی نفت مسجد سلیمان در ادامه گفت: در مسجد سلیمان تنها یک زمین تمرین داریم و نخستین مربی لیگ برتری که تیم را در آن زمین تمرین داد، من بودم و مربیان قبلی تیم را در آن زمین نمی‌بردند، زیرا رختکن ندارد و زمینش مسطح نیست. با این حال هدف من و بازیکنان این بود که بی بهانه کار کنیم و یک تیم یکدست تشکیل دهیم. بازیکنان ما بدون کمترین انتظار کار می‌کنند و مسئولان هم قول دادند که آن زمین را ترمیم کنند.

او در ادامه عنوان کرد: مسجد سلیمان از نظر زیرساختی مشکل دارد و برطرف کردن مشکلات، همت استانی می‌طلبد. بیشتر شهر‌های اطراف مسجد سلیمان یک ورزشگاه را تجهیز کردند و همت استانی نیاز است که به مشکلات زیرساختی مسجد سلیمان رسیدگی کنند. به اعتقاد من مسجد سلیمان لیاقت داشتن یک ورزشگاه مناسب را دارد و این موضوع جزو حداقل‌ها است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار