بسته خبرهای ورزشی:

آغاز رقابت‌های تن بال بیلیارد آزاد قهرمانی کشور در کرمانشاه/کرمانشاه در جایگاه سوم کشوری مسابقات وزنه برداری جوانان

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان کرمانشاه از آغاز رقابت‌های تن بال بیلیارد آزاد قهرمانی کشور در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدرضا نقدی رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان کرمانشاه با اشاره به میزبانی کرمانشاه در برگزاری رقابت‌های تن بال بیلیارد قهرمانی کشور، گفت : این رقابت‌ها از دیروز (۲۶ دی) با حضور بیش از ۸۰ شرکت کننده از سراسر کشور در کرمانشاه آغاز شده است.

او گفت : از پارسال تاکنون که بیماری کرونا شیوع پیدا کرده، تنها یک دوره رقابت‌های تن بال قهرمانی در کشور برگزار شده که آن هم فقط با حضور افراد دارای رنکینگ بوده است.

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد کرمانشاه افزود: در این راستا تصمیم گرفتیم به منظور شرکت بیشتر ورزشکاران، مسابقات قهرمانی کشور این رشته را به شکل آزاد برگزار کنیم که خوشبختانه با استقبال بسیار خوبی هم مواجه شد.

او با بیان اینکه این مسابقات در باشگاه "آس" کرمانشاه درحال برگزاری است، ادامه داد: مسابقات تنها در بخش آقایان است و تا امروز (شنبه) ادامه پیدا خواهد کرد.

نقدی گفت: تمهیداتی اندیشیده ایم که شهروندان بتوانند با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی این رقابت‌ها را از نزدیک تماشا کنند.

او در توضیح رشته تن بال هم با بیان اینکه تن بال یکی از انواع بازی‌های بیلیارد است، گفت: بازی بیلیارد دارای چند نوع ایت بال، ناین بال، تن بال و اسنوکر است.

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد کرمانشاه با اشاره به فعالیت چهار باشگاه دارای مجوز بیلیارد در کرمانشاه، افزود: جمعا حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ ورزشکار داریم که بصورت آزاد با حضور در باشگاه‌های بیلیارد بازی می‌کنند .

درخشش ورزشکاران کرمانشاهی در دور رفت مسابقات وزنه‌برداری جوانان کشور

ورزشکاران کرمانشاهی در دور رفت مسابقات وزنه‌برداری جوانان کشور با کسب یک مدال طلا، ۶ نقره و ۷ برنز در جایگاه سوم کشوری ایستادند.

سرمربی تیم نیروی زمینی کرمانشاه گفت: این مسابقات در ۲ روز برگزار شد که در روز اول و در دسته ۶۱ کیلوگرم «حسین رستمی» مدال طلای یکضرب و مدال نقره مجموع و در دسته ۷۳ کیلوگرم «سپنتا حاکم زاده» سه مدال نقره را کسب کرد.

سجاد شکربیگی افزود: در روز دوم و پایانی هم در دسته ۹۶ کیلوگرم «امیر انگوتی» مدال برنز، دسته ۱۰۹ کیلوگرم «طاها طلوعی» مدال نقره و در دسته فوق سنگین هم «فرید فتاحی» مدال برنز را کسب کرد.

او در خصوص کیفیت این مسابقات گفت: سطح مسابقات خیلی بالا بود و نفرات تیم ملی جوانان در سایر تیم‌ها حضور داشتند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار