احداث ۶۶ واحد تجاری درمجتمع‌های مسکن مهر کردستان

سرپرست معاون بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کردستان گفت: در راستای توسعه خدمات به واحد‌های مسکن هم اکنون ۶۶ واحد تجاری در دست ساخت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مصطفی رضایی گفت: واحد‌های تجاری در حال احداث سایت‌های مسکن مهر استان شامل ۲۶ واحد در سنندج، ۱۲ واحد در کامیاران، ۱۰ واحد در قروه، ۱۲ واحد در سقز و ۶ واحد در بیجار است.

او با اشاره به اینکه پیشتر سه واحد تجاری در سایت مسکن مهر دیواندره احداث و به بهره برداری رسیده است یادآور شد: همچنین تا کنون ۲ باب مدرسه ۱۲ کلاسه در مسکن مهر سنندج و بیجار هرکدام با ۲ میلیارد تومان (جمعا چهار میلیارد تومان) اعتبار و یک باب مسجد سنندج احداث و به بهره برداری رسیده است.

رضایی یادآور شد: مسجد در سایت مسکن مهر بهاران سنندج با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار ساخته شده که ۷۰۰ میلیارد تومان از محل کمک‌های راه و شهرسازی به ساخت مسجد در سایت‌های همجوار مسکن مهر تامین شده است.

او اضافه کرد: ساخت واحد‌های تجاری در سایت‌های مسکن مهر از جمله الزاماتی بود که این اداره کل در این راستا طرح‌های متعددی را در دستور کار قرار داده و یا اجرا کرده است.

سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی کردستان یادآور شد: پروژه واحد‌های تجاری مسکن مهر دگایران به تعداد ۶ واحد، واحد‌های تجاری مسکن مهر میدان امام حسین (ع) قروه به تعداد ۹ واحد از جمله طرح‌های در دست اقدام است که که در ۲ فاز ۶ و سه واحدی در حال انجام است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.