اعلام فراخوان مسابقات ملی «پایان‌نامه سه دقیقه‌ای» در کردستان

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان از اعلام فراخوان پنجمین دوره مسابقات ملی «پایان‌نامه سه دقیقه‌ای» در کردستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مجید آوج  معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان گفت: پنجمین دوره مسابقات ملی «پایان‌نامه سه دقیقه‌ای» در کردستان به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی و معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی کردستان  برگزار خواهد شد.

او از اعلام فراخوان پنجمین دوره مسابقات ملی «پایان‌نامه سه دقیقه‌ای» از امروز، ۲۷ دی در کردستان خبر داد و افزود: شرکت‌کنندگان تا ۱۵ بهمن‌ماه می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود در این دوره از مسابقات ملی اقدام کنند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان با اشاره به اینکه این دوره مسابقات ملی «پایان‌نامه سه دقیقه‌ای» ویژه فارغ‌التحصیلان تحصیلات تکمیلی از سال ۹۵ به بعد بوده است، بیان کرد: تقویت مهارت‌های ارتباطی، تبدیل ایده به محصول و ثروت و تقویت ارتباط دانشگاه با سرمایه‌گذاران از اهداف این دوره از مسابقات ملی «پایان‌نامه سه دقیقه‌ای» بوده است.

او به نحوه ثبت‌نام در این دوره از مسابقات اشاره کرد و افزود: شرکت‌کنندگان برای شرکت در این دوره از مسابقات باید مشخصات فردی و چکیده پایان‌نامه و پروپوزال تصویب شده خود را به آدرس ایمیل jdf.kurdestan@gmail.com ارسال کنند.

آوج گفت: علاقمندان به شرکت در پنجمین دوره مسابقات ملی «پایان‌نامه سه دقیقه‌ای» جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق اینستاگرام و تلگرام به آدرس fjdkurd‌@ و یا شماره تماس ۳۳۲۸۷۵۱۷ داخلی ۱۵ اقدام کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.