برگزاری جلسه راهبران بیانیه گام دوم انقلاب در البرز

جلسه راهبران بیانیه گام دوم انقلاب در باشگاه میلاد کرج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، صبح امروز جلسه راهبران بیانیه گام دوم انقلاب در باشگاه میلاد کرج با سخنرانی آیت الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در البرز و مظفری، ریاست قرارگاه جنگ نرم دانشگاه امام حسین(ع) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

راهبران اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی استان البرز در راستای تحقق بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب با محوریت جوانان توسط روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج فعالیت می‌کند.

در همین رابطه اولین جلسه هم‌اندیشی راهبران یادشده با حضور برخی اصحاب رسانه، مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها، سازمان‌ها، نهادها و ادارات البرز برگزار شد.

در این جلسه اهداف و برنامه‌های مدنظر راهبران تشریح و تبیین شد.

آیت الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه در البرز در این جلسه با اشاره به ویژگی‌های بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: بیانیه گام دوم واقع‌بینانه و امیدآفرین و از صراحت و صداقت کلام برخوردار است و روح انقلابی نیز در آن دمیده شده و حاوی نکات و مأموریت‌هایی برای مسئولان و روحیه مطالبه گری نیز در آن سرشار است.

او بابیان این که هفت توصیه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم تمام آحاد جامعه را در برمی‌گیرد، افزود: روابط عمومی‌ها در هر هفت توصیه حضرت آقا می‌توانند نقش بسیاری داشته باشند.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر لزوم گفتمان سازی در خصوص بیانیه گام دوم گفت: رهبر معظم انقلاب روی کلمه به کلمه این بیانیه تأمل کرده‌اند بنابراین باید با دقت تمام روی گفتمان سازی، تشریح و تبیین آن کارکرد.

او افزود: لزوم عملیاتی کردن بیانیه گفتمان سازی آن است که مربوط به روابط عمومی هت و رسانه‌هاست.

امام جمعه کرج با تأکید بر این که مدیران و مسئولان باید بیانیه گام دوم را عملیاتی کنند، گفت: قبل از عملیاتی کردن بیانیه باید گروه‌های مختلف مانند روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها آن را گفتمان سازی کنند.

او به پیوند میان رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها باید در تبیین و گفتمان سازی با یکدیگر همکاری کنند.

نماینده ولی فقیه در البرز با اشاره به این که تمامی روابط عمومی دستگاه‌ها و ادارات وبگاه اختصاصی خود را دارند، گفت: تمامی روابط عمومی سازمان‌ها باید برگه مربوط به بیانیه گام دوم انقلاب را در وبگاه خود جانمایی کنند و کلیه اقدامات مربوط به بیانیه توسط آن دستگاه‌ها را در اختیار عموم مردم قرار دهند.

او بابیان این که مدیران روابط عمومی در هر سازمان باید اهداف گام دوم را با سازمان خود متناسب‌سازی کنند، افزود: روابط عمومی باید از گام دوم به‌عنوان نقشه راه سازمان خود استفاده و آن را گفتمان و فرهنگ‌سازی کند.

آیت الله حسینی همدانی با تأکید بر این که روابط عمومی‌ها باید پیشران بیانیه گام دوم انقلاب در سازمان متبوع خود باشند، گفت: بیش از دو سال از ابلاغ بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب می گذرد اما تاکنون هیچ کار گفتمانی، تبیینی و اجرایی روی آن انجام نشده و نباید زمان را از دست داد چراکه گام دوم برنامه چهل سال آینده است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.