اجرای مانور جهادی تعدیل بار روشنایی معابر و جمع آوری انشعابات غیر مجاز در چهارمحال و بختیاری

همزمان با سراسر کشور، سومین مانور تعمیرات و بهینه سازی شبکه‌های برق در سطح چهارمحال و بختیاری با رویکرد تعدیل روشنایی معابر، مقابله با برق‌های غیر مجاز و رمز ارز‌ها در دوروز کاری برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید فرهزاد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گفت: همزمان با سراسر کشور، سومین مانور تعمیرات و بهینه سازی شبکه‌های برق در سطح این استان با رویکرد تعدیل روشنایی معابر، مقابله با برق‌های غیر مجاز و رمز ارز‌ها در دو روز کاری برگزار شد.

او افزود: طی این مانور ۶۳ اکیپ در قالب ۲۰ گروه کشف رمز ارز و لوازم اندازه گیری، ۲۳ گروه اصلاح روشنایی معابر و ۲۰ گروه نظارت (جمعا ۱۰۹ نفر) در اجرای این مانور مشارکت داشتند که ماحصل آن کاهش قابل ملاحظه‌ی برق مصرفی در سطح استان بود.


بیشتر بخوانید


فرهزاد اضافه کرد: تاکنون هفت هزار و ۵۷ چراغ روشنایی در معابر شهری، ۱۰۰ چراغ روشنایی در معابر بین شهری و روشنایی معابر مراکز تفریحی، پارک‌ها ومیادین سطح استان نیز تعدیل و اصلاح شده است.

او در خصوص مقابله با برق‌های غیر مجاز و استخراج رمز ارز‌ها ادامه داد: در مانور فوق ۵۹۰ مورد مشترک مشکوک به استخراج رمز ارز با برق غیر مجاز مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد ۱۲ مورد قطعی استخراج رمز ارز کشف و شناسایی شد که با جمع آوری آن میزان ۹۰۰ کیلووات در مصرف برق صرفه جویی شد.

فرهزاد در پایان این گزارش افزود: طی این مانور دو روزه ۱۹ مرکز اداری که مجهز به مولد خود تامین (دیزل ژنراتور) بودند، هرکدام به میزان دو ساعت وارد مدار شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار