۱۲ میلیون لیتر سوخت بین کشاورزان مهابادی توزیع شد

مسئول واحد مکانیزاسیون جهاد کشاورزی مهاباد گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲ میلیون لیتر سوخت بین بهره‌برداران بخش کشاورزی این شهرستان توزیع شده است.

خسرو حسن پور مسئول واحد مکانیزاسیون جهاد کشاورزی مهاباد با اعلام اینکه امسال ۱۲ میلیون لیتر سوخت به کشاورزان مهابادی اختصاص یافت، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: این میزان سوخت تخصیص یافته به بخش کشاورزی بر اساس سطح زمین زیرکشت و تعداد ادوات کشاورزی هر ساله سهمیه‌بندی و در اختیار کشاورزان و بهره‌برداران قرار می‌گیرد.

حسن پور با بیان اینکه این میزان سوخت جهت فعالیت‌های متنوع کشاورزی از جمله کاشت، داشت و برداشت محصولات مصرف می‌شود، افزود: تمامی سوخت نفت گاز اختصاص یافته به کشاورزان و بهره برداران این بخش از طریق فروشندگی‌های روستایی تخصیص یافته و توزیع شده است.

بیشتر بخوانید

مسئول واحد مکانیزاسیون جهاد کشاورزی مهاباد تعداد تراکتور‌های این شهرستان را ۳ هزار و ۸۰۰ دستگاه و ۱۰۰ دستگاه کمباین عنوان کرد و گفت:  ۶۰۰ لیتر برای هر تراکتور کمتر از ۴۵ اسب بخار، ۲ هزار لیتر برای هر تراکتور ۴۵ تا ۹۰ اسب بخار، یکهزار و ۶۰۰ لیتر برای هر تراکتور ۱۲۰ اسب بخار و چهار هزار برای هر تراکتور ۱۲۰ اسب بخار به بالا توزیع شده است.

ادوات کشاورزی شهرستان مهاباد هم اکنون شامل سه هزار و ۶۰۰ دستگاه تراکتور، ۲۶۰ دستگاه ردیف کار، ۱۰۰ دستگاه کمباین و ۷۵۰ دستگاه دروگر است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.