کدام دانش آموزان اول بهمن باید به مدرسه بروند؟

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: از ابتدای بهمن سه گروه از دانش آموزان به شرط رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مدرسه حاضر می‌شوند.

اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، با اشاره به بازگشایی برخی از مدارس در مقاطع تحصیلی مختلف از اول بهمن افزود: گروه اول دانش آموزان اول و دوم ابتدایی است که با مصوبه شورای مدرسه و رعایت شیوه نامه بهداشتی با لحاظ همه شرایط گروه بندی شده برای رفع اشکال و تدریس در سر کلاس درس حاضر خواهند شد.

اصغری گروه دوم را هنرجویان کار و دانش و فنی و حرفه‌ای بیان کرد که صرفا برای دروس شایستگی‌های فنی و مهارتی به مدرسه می‌روند.

مدیرکل آموزش و پرورش افزود: گروه سوم دانش آموزان مناطق با وضعیت آبی است که در کنار رعایت نکات بهداشتی و تایید شورای مدرسه، نباید در هر مدرسه بیشتر از ۵۰ نفر و در هر کلاس بیش از ۱۰ نفر باشند.

اصغری با اشاره به مجازی شدن تدریس و مشکلات دانش آموزان برای تهیه تبلت و گوشی هوشمند هم گفت: در ابتدای شروع مدارس ۲۳ هزار دانش آموز استان تبلت و گوشی نداشتند که با کمک دولت و خیران این تعداد به ۶ هزار نفر رسیده است.

او افزود: امروز هم ۲۰ تبلت به دانش اموزان نیازمند منطقه الموت شرقی اهدا خواهد شد.
انتهای پیام/.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار