نصب ۱۲۶ بخاری در مدارس روستایی باشت

مدیر آموزش و پرورش باشت گفت: از پارسال تاکنون ۱۲۶ بخاری گازسوز هرمتیک و برقی در مدارس روستایی این شهرستان نصب شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمود نظری مدیر آموزش و پرورش باشت گفت: در این مدت ۹۶ بخاری  گازسوز هرمتیک و ۳۰ بخاری برقی روغنی در مدارس روستایی باشت نصب شده است.

نظری با اشاره به اهمیت تجهیزات استاندارد در آموزشگاه های مناطق محروم افزود: امیدواریم توزیع این تجهیزات بتواند نقش مهمی در ارتقای وضعیت فضاهای آموزشی مناطق محروم و دور دست داشته باشد.

او بدون اشاره به آمار از توزیع تجهیزات آموزشی بین مدارس این شهرستان در چند روز اخیر خبر داد و گفت: اعتبار این تجهیزات از محل اعتبارات ملی در پارسال تامین شده بود.

نظری در مورد روند اجرای طرح های عمرانی آموزش وپرورش باشت نیز گفت: ۶ پروژه این شهرستان در حال اجراست که از این تعداد چهار مدرسه برای افتتاح در دهه فجر برنامه ریزی شده است.

او بیان کرد: دبستان الزهرا، دبیرستان برکت، هنرستان ۱۰ کلاسه در شهرباشت و دبستان سه کلاسه چالموره از جمله این طرح هاست.

مدیر آموزش وپرورش باشت همچنین برنامه ریزی برای بازگشایی مدارس در اول بهمن براساس مصوبه ملی را یادآور شد و گفت: مدارس زیر ۵۰ نفر و کلاس های زیر ۱۰ نفر در چند روز آینده بازگشایی خواهد شد.

او افزود:از ابتدای امسال در برنامه مدونی با عنوان اطلس وضعیت تحصیلی تک به تک دانش آموزان به روش های مختلف حضوری،غیرحضوری یا استفاده از درس نامه در حال ارزیابی است.

بیش از چهار هزار دانش آموز در مدارس شهری و روستایی باشت به علم آموزی مشغول است.

این تعداد دانش آموزان در ۲۵ باب مدرسه شهری و ۱۰۰ مدرسه روستایی در قالب ۳۰۰ کلاس درس مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.