پارس جنوبی به دنبال عبور از بحران با پُل آستارا/ ویسی و استقلال خوزستان دوباره به هم رسیدند

در چارچوب بازی‌های هفته دهم لیگ آزادگان، امروز ۹ دیدار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال، امروز ۹ دیدار برگزار می‌شود و ۱۸ تیم حاضر در این مسابقات به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

حساس‌ترین بازی این هفته که می‌تواند صدر جدول را دستخوش تغییر کند، دیدار تیم‌های هوادار و ملوان بندرانزلی است. ملوان که با ۱۵ امتیاز در رده ششم حضور دارد با پیروزی  در این دیدار  خانگی می‌تواند صعودی چند پله‌ای در جدول داشته باشد. شاگردان مازیار زارع هفته گذشته در شیراز مغلوب فجر شهید سپاسی این شهر شدند و این هفته میزبان هوادار هستند که با ۱۷ امتیاز نزدیک‌ترین تعقیب کننده مس کرمانِ صدرنشین به شمار می‌رود.

دیگر دیدار حساس این هفته نیز میان شهرداری آستارا و پارس جنوبی جم برگزار خواهد شد. جمی‌ها که  چند هفته صدر جدول را در اختیار داشتند، در بازی‌های اخیر نتوانستند روند خوبشان را ادامه دهند و متحمل ۳ شکست پیاپی شدند. در طرف دیگر شهرداری آستارا در نخستین فصل حضورش در لیگ آزادگان عملکرد قابل قبولی داشته و با ۱۵ امتیاز در رده پنجم ایستاده است. شاگردان پایان رافت با پیروزی در این بازی خارج از خانه می‌توانند به شرایط خود سر و سامان دهند و خیز بلندی برای صدرنشینی در هفته‌های بعدی بردارند.

مس کرمان صدرنشین هم برای حفظ جایگاه خود استقلال ملاثانی را در پیش دارد و هر نتیجه‌ای غیر از پیروزی در خوزستان می‌تواند صدرنشینی را از نارنجی پوشان بگیرد. استقلال ملاثانی در فصل جاری نتایج متوسطی گرفته و با ۱۲ امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد.

استقلال خوزستانِ رده سومی برای بازگشت به صدر جدول امروز به مصاف خیبر خرم آبادی می‌رود که در ۵ هفته اخیر ۹ امتیاز گرفته و متحمل شکستی نشده است. باید دید شاگردان خلیفه اصل با تحمیل نخستین شکست به تیم تحت هدایت ویسی و لغزش تیم‌های هوادار و مس کرمان می‌توانند بار دیگر رده نخست را از آن خود کنند یا روز‌های خوب خیبر با ویسی ادامه پیدا خواهد کرد. تقابل ویسی با تیم سابقش که با آن موفق شده بود جام قهرمانی لیگ برتر و حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کند، از حساسیت‌های این دیدار است.


بیشتر بخوانید:


فجر شهید سپاسی شیراز نیز که با ۱۶ امتیاز در رده چهارم قرار دارد، این هفته تیم قعر جدولی چوکا تالش را مقابل خود می‌بیند. چوکا که در ابتدای حضور لطیفی نتایج نسبتا خوبی گرفته بود، اکنون شرایط بسیار بدی دارد و از ۵ بازی اخیر خود تنها ۲ امتیاز کسب کرده است. دیدار ۲ تیم در تالش برگزار خواهد شد و عقاب‌ها امیدوارند با پیروزی برابر حریف مدعی خود بحرانی که گریبان گیرشان شده را پشت سر بگذارند.

برنامه بازی‌های هفته دهم لیگ آزادگان

  • پارس جنوبی جم - شهرداری آستارا ۱۴:۰۰
  • استقلال ملاثانی - مس کرمان ۱۴:۰۰
  • قشقایی شیراز - نود ارومیه ۱۴:۰۰
  • بادران تهران - خوشه طلایی ساوه ۱۴:۰۰
  • خیبر خرم‌آباد - استقلال خوزستان ۱۴:۰۰
  • ملوان - هوادار ۱۴:۰۰
  • آرمان گهر - شاهین شهرداری‌بوشهر ۱۴:۰۰
  • چوکا تالش - فجر سپاسی ۱۴:۰۰
  • رایکا بابل - گل ریحان البرز ۱۴:۰۰

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار