روزانه ۲۷۰ هزار تن روغن در خوزستان توزیع می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: روزانه ۲۷۰ تا ۲۸۰ هزار تن روغن در استان توزیع می‌شود و از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۷۱ هزار بازرسی با کمک بازرسان این سازمان انجام شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیر حسین نظری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: روزانه ۲۷۰ تا ۲۸۰ هزار تن روغن خوراکی در استان توزیع می‌شود، از ابتدای امسال تاکنون ۱۷۱ هزار و ۲۲۴ بازرسی با کمک بازرسان این سازمان انجام شده که ۸ هزار و ۲۰۰ پرونده تخلف تشکیل شده است.

او در ادامه بیان داشت: امسال میزان ورود ماده اولیه روغن به کشور ۴۰ درصد کاهش یافت و این موجب کاهش تولیدات کارخانه‌های تولید روغن شده است.

نظری تصریح کرد: ۲ کارخانه داخل استان روغن مورد نیاز خوزستان را تامین می‌کنند و تمامی بنکداران در استان می‌توانند جهت فروش و توزیع روغن به سازمان صمت مراجعه کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان ادامه داد: به علت مشکل کمبود روغن در بازار مصرف شرکت‌های تولیدی اقدام به توزیع در شهر‌های اطراف کارخانه خود کرده اند و به همین دلیل توزیع برند‌های مختلف روغن در بازار کم شده است و امسال ۴۹ فقره پرونده با موضوع روغن به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار