کلهر: مدیریت پرسپولیس تعامل خوبی با گل‌محمدی ندارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط سرخپوشان پایتخت توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود کلهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به حواشی روز‌های اخیر سرخپوشان گفت: متأسفانه کادر مدیریتی تعامل خوبی با کادر فنی ندارد. اگر هر شخصی در چارچوب وظایف خودش عمل کند، سطح فوتبال ایران بالاتر می‌رود.

او درباره دیدار پرسپولیس و فولاد بیان کرد: پرسپولیس به روند خوب خودش برمی‌گردد. فولاد تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را در اختیار دارد. فکر می‌کنم روز خوبی برای فرشاد احمدزاده باشد. خوشبختانه هر ۲ تیم هجومی بازی می‌کنند و همین موضوع به جذابیت این مسابقه کمک می‌کند.

کلهر در مورد ضعف و قوت خط حمله پرسپولیس بیان کرد: امیدوارم مهدی عبدی مصدوم نباشد و بتواند امروز بازی کند. با اضافه شدن خط هافبک به فاز هجومی، مشکل خط حمله پرسپولیس مثل دیدار با استقلال حل می‌شود. نقطه ضعف فولاد، خط دفاعی این تیم است.

کلهر گفت: احمد نوراللهی بازیکنی است که می‌تواند عصای دست مربی باشد. نوراللهی در دربی به خوبی ایفای نقش کرد و تنها ضعفش ضربات آخر بود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: محمود فکری تا الان بد نتیجه نگرفته، اما کادر فنی استقلال باید صبورتر باشد تا آرامش را به تیم انتقال دهد.

محمود کلهر در واکنش به شایعات اطراف گل‌محمدی و فکری گفت: امیدوارم مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه ها از مربیان ایرانی هم حمایت کنند.

کلهر بیان کرد: مسعود شجاعی با تجربه بالایی که در کار با مربیان بزرگ داشته، می‌تواند در عرصه مربیگری موفق شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: محمود فکری در مبارزه با بازیکن سالاری تصمیمات بسیار درستی گرفته است. بهترین بازیکن استقلال هم وظیفه دارد در چارچوب نظم تیمی عمل کند.

کلهر بیان کرد: با وجود داشتن خانواده پرسپولیسی، بعد از پیشنهاد مرحوم منصور پورحیدری به استقلال رفتم. ۸ سال هم در پرسپولیس بودم و فوتبالم را در این تیم تمام کردم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۲۹ دی ۱۳۹۹
این آقا بهتر است برود در فیلم چند می گیری مصاحبه کنی ،بازی کند .
آخرین اخبار