لیگ برتر فوتسال؛

کار سخت گیتی پسند در برابر انگیزه‌های مقاومت/ قهرمان دوره قبل لیگ به فرش آرا رسید

هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز سه شنبه با برگزاری ۶ مسابقه در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز سه شنبه ۳۰ دی ماه و به صورت همزمان از ساعت ۱۵ در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود. در این هفته تیم‌های مجتمع فردوس قم و بازار‌های روز کوثر اصفهان بازی نداشته و با قرعه استراحت رو به رو شده اند. برنامه کامل مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

گیتی پسند اصفهان - مقاومت البرز/ ساعت ۱۵/ سالن مخابرات اصفهان

این بازی به میزبانی گیتی پسند و در سالن مخابرات اصفهان برگزار می‌شود. گیتی پسندی‌ها در بازی هفته گذشته موفق شدند با ۳ گل از سد تیم اهورای بهبهان عبور کنند و این هفته با روحیه بسیار بالایی به مصاف رقیب البرزی خود خواهند رفت. در طرف دیگر تیم فوتسال مقاومت البرزی قرار دارد که در بازی گذشته خود موفق شد از سد تیم قدرتمند کراپ الوند قزوین عبور کند و به همین دلیل می‌توان گفت بازی این هفته ۲ تیم گیتی پسند و مقاومت البرز جنگ روحیه‌ها است و هر تیمی که از روحیه بالاتری برخوردار باشد، قطعا پیروز این مسابقه خواهد بود.


بیشتر بخوانید


کراپ الوند قزوین - شهید منصوری قرچک/ ساعت ۱۵/ سالن یادگار امام قزوین

در دیگر بازی مهم این هفته ۲ تیم کراپ الوند قزوین و شهید منصوری قرچک به مصاف هم می‌روند. این بازی به میزبانی کراپ و در سالن بدون تماشاگر یادگار امام قزوین برگزار خواهد شد. کراپی‌ها در بازی هفته گذشته برابر تیم مقاومت البرز با ۵ گل مغلوب شدند و برای جبران نتیجه بازی قبل این هفته باید تلاش بیشتری داشته باشند. از سوی دیگر تیم شهید منصوری قرچک هفته گذشته بازی نداشته و با قرعه استراحت رو به رو شده بودند. همچنین محسن حسن زاده سرمربی تیم شهید منصوری قرچک بعد از مدت‌ها غیبت به دلیل عمل جراحی آپاندیس، فردا می‌تواند بر روی نیمکت نشسته و تیمش را از نزدیک رهبری کند.

شهروند ساری - اهورای بهبهان/ ساعت ۱۵/ سالن شهید سید رسول حسینی ساری

در یکی دیگر از بازی‌های حساس این هفته جدال تیم‌های شهروند ساری و اهورای بهبهان می‌تواند از جذابیت‌های بسیار بالایی برخوردار باشد. هر ۲ تیم شهروند و اهورا این فصل موفق شده‌اند در مسابقات لیگ برتر نتایج خوبی کسب کنند و پیش بینی می‌شود که بازی این ۲ تیم یکی از قشنگ‌ترین مسابقات این هفته باشد. این دیدار به میزبانی شهروند و در سالن بدون تماشاگر شهید سید رسول حسینی برگزار می‌شود. ساروی‌ها بسیار امیدوار هستند که بتوانند از امتیاز میزبانی به خوبی استفاده کرده و با شکست اهورا جایگاه خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند. از طرفی دیگر تیم اهورای بهبهان در بازی هفته گذشته خود با وجود بازی زیبایی که در برابر گیتی پسند به نمایش گذاشت، اما در نهایت با ۳ گل از این تیم شکست خورده و این هفته برای جبران نتیجه با قدرت بالایی به مصاف شهروند ساری می‌رود.

مس سونگون - فرش آرای مشهد/ ساعت ۱۵/ سالن شهید پورشریفی تبریز

در دیگر بازی مهم این هفته و از گروه دوم این رقابت‌ها فردا تیم‌های مس سونگون و فرش آرای مشهد به مصاف هم می‌روند. این مسابقه به میزبانی مس و در سالن بدون تماشاگر شهید پورشریفی تبریز برگزار می‌شود. هر ۲ تیم مس سونگون و فرش آرای مشهد از مدعیان اصلی کسب قهرمانی به شمار می‌روند و به نظر می‌رسد بازی فردا این ۲ تیم از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است. مس سونگون قهرمان ۳ دوره گذشته مسابقات لیگ برتر می‌خواهد این فصل هم برای چهارمین سال متوالی عنوان قهرمانی مسابقات لیگ را کسب کند و از آن سوی میدان تیم فرش آرای مشهد هم این فصل با پیروزی‌های زیادی که در مسابقات لیگ کسب کرده از الان خود را یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی معرفی کرده و باید منتظر ماند و دید بازی این ۲ تیم فردا با چه نتیجه‌ای به پایان می‌رسد.

راگای تهران - سن ایچ ساوه/ ساعت ۱۵/ سالن حرم مطهر شهر ری

در یکی دیگر از بازی‌های جذاب این هفته فردا ۲ تیم راگای تهران و سن ایچ ساوه به مصاف هم می‌روند. این مسابقه به میزبانی راگا و در سالن بدون تماشاگر حرم مطهر شهر ری برگزار خواهد شد. راگا این فصل با سرمربیگری محمد کشاورز بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان موفق شده در رقابت‌های لیگ عملکرد بسیار خوبی داشته باشد، به طوری که از شانس‌های صعود به مرحله دوم مسابقات لیگ برتر به حساب می‌آید. شاگردان کشاوزر بسیار امیدوار هستند در بازی با سن ایچ ساوه پیروز شده تا بتوانند جایگاه خودشان را در جدول بهبود ببخشند. در طرف دیگر تیم سن ایچ ساوه‌ای قرار دارد که این فصل بیشتر مسابقاتش را با پیروزی‌های پر گل پشت سر گذاشته و به نظر می‌رسد که کار راگا در برابر ساوجی‌ها بسیار سخت خواهد بود. تیم فوتسال سن ایچ ساوه هفته گذشته بازی نداشته و با قرعه استراحت رو به رو شده بودند و فردا با آمادگی بسیار بالایی به مصاف رقیب تهرانی خود خواهد رفت.


بیشتر بخوانید


ملی حفاری اهواز - ایمان شیراز/ ساعت ۱۵/ سالن امام رضا (ع) اهواز

در آخرین مسابقه این هفته فردا تیم‌های ملی حفاری اهواز و ایمان شیراز به مصاف هم می‌روند. این بازی به میزبانی ملی حفاری و در سالن بدون تماشاگر امام رضا (ع) اهواز برگزار می‌شود. تیم‌های ملی حفاری و ایمان شیراز این فصل وضعیت خوبی ندارند و هر ۲ تیم در شرایط بسیار عجیبی به سر می‌برند. ملی حفاری اهواز اگر نتواند در بازی فردا برابر ایمان شیراز به پیروزی دست پیدا کند، در آن صورت قطعا از رسیدن به جمع ۶ تیم پایانی باز خواهد ماند. همچنین تیم ایمان شیراز هم که در بازی هفته گذشته سرمربی تیم خود را از دست داد، در دیدار فردا وضعیت چندان خوبی ندارد و اگر نتواند در برابر تیم ملی حفاری امتیاز کسب کند آن وقت باید دید مسئولان تیم فوتسال ایمان شیراز چه تصمیمی برای ادامه مسابقات لیگ برتر می‌گیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار