عضو شورای شهر تهران:

سهم حمل و نقل عمومی در میزان آلاینده‌ها حدود ۳۰ درصد است

خلیل آبادی گفت: سهم حمل و نقل عمومی در میزان آلاینده‌ها حدود ۳۰ درصد است و صنایع و کارخانه‌ها در این امر نقش پررنگی دارند.

حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران در گفت,گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آلودگی بیش از حد هوا و استفاده از فیلتر‌های دوده در پایانه‌های اتوبوسرانی اظهار کرد: طبق آمار‌های کارشناسان سهم حمل و نقل عمومی در میزان آلاینده‌ها حدود ۳۰ درصد است و بیشتر صنایع و سایر کارخانه‌ها در این امر نقش پررنگی دارند.

وی ادامه داد: مشکل آلودگی هوا و حمل و نقل شهری تنها به فیلتر مربوط نیست، برای مثال برخی از وسایل نقلیه ما سالیان سال است که از عمر کاری‌شان گذشته، اما همچنان مشغول به فعالیت هستند، بر روی این اتوبوس‌ها اگر فیلتر هم نصب کنیم فایده‌ای ندارد.

عضو شورای شهر تهران گفت: باید اتوبوس‌های جدید جایگزین اتوبوس‌های فرسوده شود، زیرا سوخت این اتوبوس‌ها ناقص است و آلودگی هوا را افزایش می‌دهد، ما در این وضعیت تحریم قادر به خرید یا تغییر وسایل حمل و نقل عمومی نیستیم و این برای ما یک مشکل بسیار بزرگ است و لازم است که در اتوبوس‌های شهری از سوخت استاندارد استفاده شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۰ ۳۰ دی ۱۳۹۹
٣٠٪‏ كمه ؟؟؟؟
آخرین اخبار