فرمانده انتظامی استان ایلام:

عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون خون شهدا است

سرهنگ القاصی مهر گفت: بایستی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال این مفاهیم ارزشمند به نسل جوان بیش از پیش تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در دیدار با خانواده معزز شهید قدرت الله احمدبیگی ، شهدا را مایه عزت و افتخار و از سرمایه‌های گرانقدر ایران اسلامی دانست و گفت: امروز سربلندی و عزت ایران اسلامی مرهون از خودگذشتگی دلیرمردانی است که امنیت و آسایش را برای مردم در دفاع از جان، مال و ناموس ملت شریف ایران به ارمغان آورده اند.

او افزود: تکریم خانواده شهدا بر همگان واجب است و بایستی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال مفاهیم ارزشمند آن به نسل جوان تلاش کنیم تا جوانان نیز سیره و منش شهدا را در راس امورات خود قرار دهند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا توفیق الهی است که نصیب ما شده ، ما نیز باید قدردان خانواده‌های معزز شهدای والامقام و ادامه دهنده راه شهیدان گرانقدری باشیم که با ایثارگری و گذشت و بدون هیچ چشم داشتی ، جان خود را برای دفاع از ایران اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند.

القاصی مهر ادامه داد: بر خود وظیفه می‌دانیم که رسیدگی به امور خانواده شهدا را در اولویت کاری خود قرار دهیم چرا که از بالاترین کار‌های نیک نزد خداوند است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.