لیگ برتر انگلیس؛

چلسی و لمپارد قربانی جاه طلبی لستر می‌شوند؟!

تیم‌های لسترسیتی و چلسی امشب (سه شنبه) در چارچوب رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امشب (سه شنبه) ۲ دیدار معوقه از هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس برگزار خواهد شد که در مهمترین بازی از ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه لسترسیتی در ورزشگاه کینگ پاور میزبان تیم چلسی خواهد بود.

لسترسیتی با ۳۵ امتیاز از ۱۸ بازی در رتبه سوم جدول قرار دارد و چلسی هم از همین تعداد بازی ۲۹ امتیاز کسب کرده است و در رتبه هفتم جدول قرار دارد.

در شرایطی که در رقابت‌های لیگ جزیره، جنگ صدرنشینی میان سرخابی های شهر منچستر و لیورپول نگاه‌ها و توجهات را به خود جلب کرده است؛ شاگردان برندان راجرز در لستر  که در ۶ بازی آخر خود نتایج خوبی گرفته و ۳ پیروزی، ۲ تساوی و فقط یک شکست داشته اند و از ۱۸ امتیاز ممکن ۱۱ امتیاز به دست آورده اند، بدون سر و صدا و چراغ خاموش راه صدرنشینی را در پیش گرفته اند و در یک قدمی رسیدن به رتبه نخست جدول هستند. 

امشب لسترسیتی در صورت پیروزی برابر چلسی می‌تواند با پیشی گرفتن از ۲ تیم منچستریونایتد و سیتی که رتبه‌های اول و دوم جدول را اشغال کرده اند به صدر جدول تکیه بزند؛ هرچند که ممکن است عمر صدرنشینی شاگردان راجرز فقط ۲۴ ساعت و تا پایان دیدار چهارشنبه شب  منچسترسیتی و استون ویلا باشد.

در آن سوی میدان، چلسی که در هفته های اخیر نتایج ناامید کننده ای را کسب کرده است، در صورت پیروزی برابر لستر فقط می‌تواند یک پله در جدول صعود کند و به رتبه ششم برسد. فرانک لمپارد به دلیل کسب نکردن نتایج مطلوب در چند هفته اخیر تحت فشار قرار داشته است و اگر چه شنبه شب در آخرین بازی توانست از سد فولام بگذرد، اما کسب پیروزی یک بر صفر برابر تیم رده هجدهمی و ۱۰ نفره باعث نشد که فشار‌ها از روی او برداشته شوند.

چلسی در ۶ بازی آخر خود در لیگ جزیره ۳ شکست داشته و با ۲ پیروزی و  یک تساوی از ۱۸ امتیاز ممکن فقط ۷ امتیاز کسب کرده است و همین امتیاز‌های از دست رفته باعث شده اند این تیم با وجود سرمایه گذاری‌های فراوان در فصل تابستان، اکنون در رتبه هفتم قرار داشته باشد.

آبی پوشان لندنی در حال حاضر با رسیدن به جمع ۴ تیم برتر لیگ جزیره و رتبه مورد نیاز برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۴ امتیاز فاصله دارند.

چلسی و لمپارد قربانی جاه طلبی لستر می‌شوند؟!

سوابق رویارویی ۲ تیم

لسترسیتی در ۵ بازی آخر خود در لیگ برابر چلسی شکست نخورده؛ هر چند که در این بازی‌ها ۴ مسابقه به تساوی انجامیده اند و لستر فقط به یک پیروزی دست یافته است.

چلسی در ۸ بازی آخر خارج از خانه برابر لستر فقط یک بار شکست خورده؛ این تیم پس از دسامبر سال ۲۰۱۵ در ۴ مسابقه برابر لستر مغلوب نشده است.

چلسی در ۱۲ دیدار اخیر خود برابر لستر در تمام رقابت‌ها فقط یک بار شکست خورده است که آن هم به فصل ۲۰۱۵ - ۲۰۱۶ برمی‌گردد که لستر به عنوان قهرمانی دست یافت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار