فرمانده انتظامی بندرعباس گفت:شهروند ۶۸ ساله بندرعباسی در صحنه درگیری دیشب یکی از محلات بندرعباس به علت مشکلات قلبی پس از انتقال به بیمارستان خلیج فارس درگذشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان، سرهنگ تیمور دولتیاری، فرمانده انتظامی بندرعباس گفت:شهروند ۶۸ ساله بندرعباسی در صحنه درگیری دیشب محله نخل ناخدا به علت مشکلات قلبی و نامساعد بودن وضعیت تنفسی پس از انتقال به بیمارستان خلیج فارس درگذشت.

دولتیاری افزود:ماموران انتظامی یگان امداد بندرعباس دیشب بیست و هشتم دیماه، با هماهنگی و اخذ دستور قضایی به منظور اجرای طرح توقیف موتورسیکلت‌های سنگین قاچاق و پاکسازی منطقه آلوده به محله نخل ناخدا اعزام شدند.

او گفت: ماموران در بدو ورود به منزل یکی از عوامل قاچاق، تعداد زیادی موتورسیکلت سنگین اوراق شده مشاهده می‌کنند که در حین انتقال آنها، خانواده فرد و همسایگان ممانعت می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس افزود: پس از این اقدام، نیرو‌های کمکی کلانتری‌های بندرعباس به محل اعزام و ۲۰ دستگاه موتورسیکلت اوراق شده و قاچاق از منزل متهم کشف کردند.

به گفته سرهنگ دولتیاری، متهم با جوسازی و مظلوم نمایی و تحریک جمعیت حاضر در صحنه، به صورت دسته جمعی به ماموران فحاشی و سنگ پرانی کردند و تعدادی از ماموران از ناحیه سر، کمر و پا مصدوم و به خودرو‌های سازمانی کلانتری‌ها و یگان امداد نیز خسارت وارد شد.

او افزود: ماموران برای کنترل اوضاع و مدیریت صحنه، بر اساس ماده ۱۵۶ قانون بکارگیری سلاح، چند تیر هوایی شلیک کرده و ضمن دستگیری متهم، اقلام قاچاق کشف شده را به پارکینگ منتقل کردند.

سرهنگ دولتیاری ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را یک میلیارد و ۱۲ میلیون تومان عنوان کرده و گفت: در این درگیری یکی از شهروندان ۶۸ ساله و حاضر در صحنه به علت مشکلات قلبی و نامساعد بودن وضعیت تنفسی به بیمارستان خلیج فارس منتقل که فرد مذکور در بیمارستان فوت کرد.

او افزود: تلاش‌های لازم با هماهنگی پزشکی قانونی در خصوص علت فوت تحت بررسی است و نتیجه نهایی متعاقباً اعلام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.