بسته اخبار حوادث امروز ۳۰ دی ماه ۹۹؛

محکومیت میلیاردی قاچاقچیان ذرت در اردبیل/ کشف کالا‌های احتکار شده به ارزش ۱۰ میلیارد ریال

مهمترین حوادث استان اردبیل در روز سه شنبه ۳۰ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز سه شنبه ۳۰ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

محکومیت بیش از یک میلیاردی قاچاقچیان ذرت در اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی برای قاچاقچیان ذرت در این استان خبر داد.

علی رحیمی آذر افزود: با گزارش بازرسین و مامورین نیروی انتظامی در مورد کشف مقدار ۱۶ هزار و ۴۲۰ کیلوگرم ذرت خارجی که به صورت تجاری و خارج از ضوابط تعیینی دولت، پرونده تخلف تشکیل و در شعبه دوم بدوی مورد رسیدگی قرار گرفت.

او اظهار داشت: پس از رسیدگی و احراز تخلف، متخلفین به ضبط کالا به نفع دولت و پرداخت یک میلیارد و ۳۲۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

کشف کالا‌های احتکاری به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف انواع کالا‌های اساسی و مصرفی احتکار شده به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی افزود: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مقابله با پدیده شوم احتکار و مبارزه بی امان و مقتدرانه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل گزارش‌هایی مبنی بر احتکار کالا‌های اساسی و مصرفی در یک انبار در خیابان جام جم شهر اردبیل دریافت کردند.

او بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از اطمینان از صحت گزارش‌های دریافتی و هماهنگی قضائی و با همراهی بازرس اداره صنعت، معدن و تجارت به محل اعزام، که در بازرسی به عمل آمده ۷ تن و ۹۵۳ کیلو گرم انواع برنج، ۴ هزار و ۵۶۶ بطری ۹۰۰ گرمی روغن مایع، ۹ هزار و ۴۹۹ بسته چای، ۲۱ هزار و ۶۰۰ قوطی رب گوجه فرنگی، ۱۰ هزار و ۷۸۴ قوطی تن ماهی و ۲ تن کره حیوانی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه کشفیات به دست آمده در این عملیات به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود؛ گفت: کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار