پلمب قصابی‌های متخلف در باغملک

سرپرست اداره دامپزشکی باغملک از پلمب قصابی‌های متخلف در طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی فرآورده‌های خام دامی در سطح شهرستان خبر داد.

حبیب سلمانوندی سرپرست اداره دامپزشکی باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی فرآورده‌های خام دامی در سطح شهرستان با هدف اطمینان از سلامت فرآورده‌های خام دامی عرضه شده به شهروندان اجرا شد.

او با بیان اینکه این اقدام با حضور جانشین دادستان و کارشناسان دامپزشکی شهرستان باغملک از واحد‌های قصابی مستقر در روستای بارانگرد انجام شد، افزود: ۲ واحد قصابی به دلیل کشتار غیر مجاز و رعایت نکردن موازین بهداشتی و شیوه نامه‌های اداره کل دامپزشکی استان خوزستان پلمب شدند.

سلماوندی اظهار داشت: خط قرمز اداره کل دامپزشکی استان خوزستان سلامت مردم است و با متخلفانی که سلامت جامعه را به خطر بیندازند بدون مماشات برخورد قاطع و قانونی صورت می‌گیرد، به همین دلیل از شهروندان خواهشمندیم با توجه به وجود بیماری‌های مشترک و خطرناک انسان و دام و تبعات ناشی از آن، از خرید هرگونه لاشه گوشت در مناطق آلوده و نیز لاشه بدون مهر و تأیید دامپزشکی جدا خودداری کنند و موارد مشکوک را به کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان باغملک به شماره ۰۶۱۴۳۷۲۳۰۵۵ اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.