جملاتی را که شهید علیرضا سفی‌زاده در لحظات پایانی عمر خود قبل از آوار شدن پلاسکو به همکارانش می‌گوید، در قالب یک ویدئو مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پلاسکو یکی از ساختمان‌های معروف تهران بود که در سال ۱۳۳۹ ساخته شد و در ۳۰ دی ماه سال ۱۳۹۵ نیز پس از ۳ ساعت و نیم آتش سوزی فرو ریخت. در خلال این حادثه تلخ بود که تعدادی از آتش نشانان و کسبه در حین تخلیه مغازه خود در زیر آوار ماندند و جان خود را از دست دادند.


بیشتر بخوانید


در روز سالگرد این آتش‌سوزی مهیب، صوتی از شهید آتشنشان علیرضا سفی‌زاده پیش از آوار شدن ساختمان منتشر شده است که در لحظات پایانی عمر خود خطاب به همکارانش می‌گوید: "اینجا آوار شده، من تو یه بخشی‌ام، سقفش بیاد پایین من گیر می‌کنم."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۸ ۰۱ بهمن ۱۳۹۹
ساختمون به اون عظمت چطور در مقابل تخريب در اثر آتيش سوزي مقاوم نبود
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۱:۲۵ ۰۱ بهمن ۱۳۹۹
روح مطهر و ملکوتی و بلند مرتبه جمیع دلاور مردان مرد شهدای آتشنشان فاجعه ساختمان تجاری پلاسکو شاد باد .
والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
Aa
۲۰:۱۹ ۳۰ دی ۱۳۹۹
قهرمانان بی ادعا که برای نجات جان مردم و آن خبرنگار زن که ساختمان در حال آتش تا طبقه 7 بالا رفته بود جان دادن راستی آن خبرنگار و مردمی که داخل رفتن از مرگ این قهرمانان چقدر منفعت بردن خبرنگار مشهور شد و مردم هم ....بماند فقط بدانید خون تعدادی از این عزیزان گردن شماست که از ساختمان خارج نشده و اصرار به کار دارم داشتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۳۰ دی ۱۳۹۹
روحشان شاد و نامشان بلند.
آخرین اخبار