وقوع انفجار شدید در تاسیسات هسته‌ای ترکیه

منابع محلی از وقوع انفجار سهمگین در تاسیسات هسته‌ای در حال ساخت ترکیه خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بر اثر امواج شدید انفجار دینامیت در تاسیسات نیروگاه هسته‌ای آک کویو‌ی مرسین در جنوب ترکیه به ۸۶ واحد مسکونی آسیب شدید وارد شد.

بر این اساس، انفجاری شامگاه سه شنبه در جریان هموارسازی زمین‌های تاسیسات نیروگاه هسته‌ای آک کویو‌ی مرسین در جنوب ترکیه روی داد. این انفجار به دلیل استفاده نامناسب از مقادیر زیادی دینامیت رخ داد که بر اثر شدت انفجار، به ۸۶ منزل مسکونی در منطقه وارد شد. پس از این انفجار ساکنان وحشت زده منطقه به خیابان‌ها آمدند.

استانداری مرسین با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن تایید این رخداد، اعلام کرد خسارت منازل آسیب دیده در کوتاهترین زمان ممکن برطرف خواهد شد.

درباره تلفات احتمالی این رخداد گزارشی منتشر نشده است، اما تحقیقات امنیتی و قضایی در مورد احتمال وجود سهل انگاری، چگونگی و علت وقوع این انفجار ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۲:۳۸ ۰۱ بهمن ۱۳۹۹
آقای اردوغان: جیک جیک مستونت بود.....فکر زمستونت نبود؟ تمام مبادی ورودی را برای انتقال تروریست های 72ملل به خاک عراق و سوریه و گاهاً هم کاسه شدن با آنان برای غارت ثروت ملی این 2کشور را باز نگه داشتی حال از کجا معلوم است که همین دست پرورده ها و مورد حمایت و پوشش داده شده ها در خانه های مخفی در تمام خاک ترکیه در حال نفس کشیدن هستند یک جوری ریشه این افراطی ها و تکفیری ها را نابود کن والا...................
آخرین اخبار