طلسم نبردن‌های شهروند شکسته شد

طلسم نبردن‌های شهروند ساری بالاخره در دیدار خانگی مقابل اهورا بهبهان شکست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،شهروند ساری در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور دیروز در سالن سیدرسول حسینی ساری توانستند در دیدار خانگی اهورا بهبهان را با نتیجه ۲-۱ شکست دهند.

شهروندی‌ها بار‌ها موقعیت گلزنی ایجاد کردند و در نهایت توانستند بازی یک بر صفر باخته را به برتری تبدیل کنند.

این نخستین پیروزی شاگردان محسن خبیری پس از ۳ تساوی و ۲ باخت در لیگ برتر فوتسال کشور بود.

شهروند ساری با ترکیب اولیه، علی اکبر حسن پور، مراد ناظری، سعید بلباسی، مهدی قلی زاده و سیدبهداد شیخ احمدی برابر اهورا بهبهان به میدان رفت و حسین عظیمی، بهنام فعال، رضا قنبری، عرفان ایجی حسین زاده، علی اکرمی، بلال اسماعیلی و سینا صمدی هم بر روی نیمکت نشستند.

در دقیقه ۱۳ بازی و بر خلاف جریان مسابقه در حالی شهروند یکی پس از دیگری موقعیت‌های گلزنی را از دست می‌داد، اهورا بهبهان توسط سجاد مسیحی به گل اول مسابقه دست یافت.

علی اکرمی در نیمه اول دیرک دروازه اهورا را به لرزه درآورد، ولی شهروند در پایان نیمه اول با قبول شکست یک بر صفر به رختکن رفت.

در این نیمه واکنش عالی حسن پور بر روی ضدحمله بهبهانی‌ها که در موقعیتی دو به تک بود، دروازه شهروند را نجات داد.

حملات متعدد و همه جانبه ساروی‌ها در دقیقه ۳۱ جواب داد و سیدبهداد شیخ احمدی بازی را به تساوی کشاند.

۷ دقیقه هم بلال اسماعیلی برای شهروند ساری گلزنی کرد تا اولین پیروزی نماینده فوتسال مازندران در فصل جاری لیگ برتر فوتسال کشور ثبت شود.

شهروند ساری با این پیروزی شیرین، ۶ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به تیم‌های شهید منصوری قرچک و اهورا بهبهان با صعود دوپله‌ای در جدول ۷ تیمی گروه اول لیگ، در جایگاه پنجم قرار گرفت.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار