استانداری هرمزگان و سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح با هدف گسترش همکاری‌های دو جانبه تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، در دیدار فریدون همتی استاندار هرمزگان با امیر سرتیپ دوم مجید فخری رئیس سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح که در تهران صورت گرفت، تفاهم‌نامه همکاری میان استانداری هرمزگان و سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح امضا شد.

فریدون همتی، استاندار هرمزگان گفت: این تفاهم‌نامه در راستای استفاده از ظرفیت‌ها و توسعه همکاری و تعاملات اجرایی، علمی، آموزشی و پژوهشی و استفاده از امکانات و توانمندی‌های علمی، سرمایه انسانی، فنی، اطلاعاتی، تجربه و تخصص دو طرف امضا شد.


بیشتر بخوانید


همتی با اشاره به توانمندی‌های سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح، افزود: در قالب این تفاهم‌نامه از ظرفیت این سازمان در زمینه‌های مطالعات آمایش سرزمین، پدافند غیرعامل و آمادگی دفاعی، مدیریت بحران و پیشگیری و آمادگی در برابر مخاطرات طبیعی از جمله سیل، آتش سوزی و زلزله استفاده خواهیم کرد.

او گفت: همکاری در زمینه نقشه برداری زمینی و هوایی، تهیه عکس هوایی، تولید نقشه و اطلاعات مکانی، مطالعات جغرافیایی و تصاویر ماهواره‌ای از دیگر بند‌های این تفاهم‌نامه است که به اجرای بهتر برنامه‌های توسعه‌ای در هرمزگان کمک می‌کند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.