مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل حمایت از کالا‌های تولید داخل را در کاهش زمینه قاچاق با اهمیت دانست و خواستار تبیین نقش مردم و دستگاه‌های اجرایی در این راستا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهریار شیری آراسته، مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل در جلسه حمایت از کالای ایرانی تصریح کرد: باید با فرهنگ سازی و جلب مشارکت مردم ، دستگاههای اجرایی و تشکل های فرهنگی و اجتماعی زمینه حمایت از کالای داخلی در بین مردم تقویت شود.

او بیان کرد: با توجه به وضعیت کشور در خصوص تحریم ها و وجود همسایگان مختلف ، امکان بروز مشکلات اقتصادی از جمله قاچاق وجود دارد و در این خصوص لازم است ساماندهی اقتصادی در کشور به نحو شایسته انجام شود.

شیری آراسته مدیریت گردش کالا در داخل کشور را ضروری دانست و افزود: باید با مدیریت این امر از بروز زمینه هایی که احتمال قاچاق و سودجویی های اقتصادی را فراهم می کند، پرهیزشود.

او حمایت از کالای ایرانی برای روتق اقتصاد داخلی را ازسوی مردم و ارگان های دولتی ضروری دانست و  بر مشارکت دستگاههای اجرایی در زمینه های مختلف در راستای حمایت از کالای ایرانی تاکید کرد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.