دو کاروان لجستیکی آمریکایی‌ها بار دیگر در عراق هدف قرار گرفتند

رسانه‌های خبری از هدف قرار گرفتن دو کاروان نظامی متعلق به اشغالگران آمریکا در محور بغداد-یوسفیه و همچنین منطقه «ابوغریب» بغداد خبر دادند.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان رسانه‌های عراقی از هدف قرار گرفتن یک کاروان لجستیک که به نظامیان اشغالگر آمریکا تعلق  داشت در محور بغداد ـ یوسفیه خبر دادند.

گفته می‌شود گروه مقاومت قاصم الجبارین مسئولیت این حمله را به عهده گرفته است.

خبرگزای المیسره نیز از هدف قرار گرفتن دومین کاروان لجستیک ارتش اشغالگر آمریکا در منطقه «ابوغریب» بغداد خبر داد.

دو روز پیش نیز دو کاروان دیگر آمریکایی‌ها در شهر سماوه عراق مورد هدف قرار گرفت. هفته گذشته نیز رسانه های خبری از از هدف قرار گرفتن یک کاروان لجستیک متعلق به ارتش آمریکا در استان حله عراق خبر داده بودند. بر اساس این گزارش، کاروان تدارکاتی نیرو‌های اشغالگر آمریکایی هفته گذشته نیز در استان حله مورد هدف انفجار بمب کنارجاده‌ای قرار گرفت. این چندمین بار طی یک ماه گذشته است که کاروان نیرو‌های ائتلاف آمریکایی در عراق هدف حمله قرار می‌گیرد.

سال گذشته و پس از ترور سردار شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در فرودگاه بغداد، پارلمان عراق مصوبه خروج نیرو‌های بیگانه از خاک این کشور را تصویب کرد.  با این حال، نظامیان بیگانه مستقر در عراق بویژه نیرو‌های آمریکایی هنوز خاک عراق را به طور کامل ترک نکرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار