فرماندار سروآباد:‌

۱۲۰ طرح عمرانی در سروآباد افتتاح می‌شود

باشی گفت: بیش از ۱۲۰ پروژه در سروآباد با اعتبار بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال در دهه فجر افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، یوسف باشی فرماندار سروآباد در جلسه برنامه ریزی گرامیداشت دهه فجر با تبریک فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: باید تلاش کنیم همه برنامه‌های این دهه با محوریت مردم برگزار شود.

او بر لزوم انتقال فرهنگ انقلاب به نسل‌های آینده تاکید کرد و افزود: امسال که ۴۲ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد، فرهنگ و ارزش‌های آن باید بیشتر به نسل‌های آینده و جوان بیشتر منتقل شود.

فرماندار سروآباد یادآور شد: امسال برخلاف سال‌های قبل برنامه‌های دهه فجر به دلیل شیوع ویروس کرونا متفاوت برگزار می‌شود لذا آذین بندی و نورافشانی سطح شهرستان باید به صورت ویژه انجام و تمام برنامه‌ها با حفظ نکات بهداشتی و با نظارت ستاد هماهنگی برنامه‌های دهه فجر باشد.

او با اشاره به اینکه در گرامیداشت برنامه‌های دهه فجر بیش از ۱۲۰ برنامه مختلف و پروژه در سطح شهرستان با اعتبار بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید گفت: ۲۰ برنامه به صورت شاخص و پروژه‌های افتتاح شده در بخش‌های عمرانی، کشاورزی، خدماتی و ورزشی است که در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

باشی تاکید کرد: امروز که دشمنان انقلاب علیه نظام و انقلاب اسلامی از هرگونه توطئه و نقشه‌های شوم و شیطانی دریغ نمی‌کنند وظیفه همه ما است که در صحنه‌های مختلف که یکی از مهمترین آن‌ها گرامیداشت برنامه‌های دهه فجر است حضوری پرشور داشته باشیم.

او دهه فجر را بهترین فرصت برای بیان عملکرد و خدمات نظام بیان کرد و افزود: مسوولان از این فرصت در راستای بیان عملکرد و خدمات نظام به مردم استفاده کنند و در بین مردم بیشتر حضور پیدا کرده و نقش نظام و انقلاب را در جامعه تبیین کنند.

فرماندار سروآباد گفت: برگزاری میز خدمت در روستا‌های محروم شهرستان با حضور مسوولان به ویژه ادارات خدمات رسان می‌تواند بیان کننده عملکرد و خدمات صادقانه و بی منت انقلاب به مردم باشد.

او ضعف در فضای مجازی را یادآور شد و گفت: همه ما در بیان اقدامات و خدمات انقلاب در فضای مجازی ضعیف عمل کرده ایم لذا باتوجه به ضرورت اهمیت و جایگاه فضای مجازی باید در این عرصه بیشتر فعال باشیم.

از ۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی تا ۲۲ بهمن ماه ۵۷ که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید دهه فجر نامگذاری شده و این ایام هر سال جشن گرفته می‌شود و امسال چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.