فرصت سوزی پیکانی‌ها در ضربات پنالتی

تیم فوتبال پیکان در این فصل پنالتی‌های زیادی از دست داده است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پیکان در چارچوب بازی‌های هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف مس  رفسنجان رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد.  

پیکان در دقایق ابتدایی این دیدار صاحب یک ضربه پنالتی شد که اسماعیل بابایی پشت توپ ایستاد، اما نوشی صوفیانی دست او را خواند و پنالتی این بازیکن را مهار کرد. هر چند محمد ستاری در ریباند موفق شد این توپ را به گل تبدیل کند و از سوختن این موقعیت مناسب جلوگیری کند، اما آمار پنالتی‌های از دست رفته پیکان در فصل جاری قابل تامل است.  

شاگردان تارتار تا به اینجای کار با تصمیم داوران صاحب ضربات پنالتی زیادی شدند که ۴ پنالتی این تیم هدر رفته است.  

در هفته دوم لیگ برتر پیکان در بازی مقابل شهرخودرو پنالتی به دست آورد که امیر روستایی نتوانست آن را به گل تبدیل کند. در هفته ششم نیز روستایی یک پنالتی دیگر را در بازی مقابل آلومینیوم اراک از دست داد.


بیشتر بخوانید:


در ادامه لیگ نیز حجت حق وردی و اسماعیل بابایی دیگر بازیکنانی بودند که نتوانستند از روی نقطه پنالتی دروازه تراکتور تبریز و مس رفسنجان را باز کنند تا ۴ پنالتی این تیم هدر برود.  

پیکان در زمینه کسب پنالتی آمار خوبی دارد، اما روند نگران کننده بازیکنان این تیم در نواختن ضربات پنالتی نگران کننده است و به نظر می‌رسد وقت آن رسیده که مهدی تارتار و کادرش برای برطرف کردن این نقطه ضعف دنبال راه حلی باشند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار