رئیس آموزش و پرورش منطقه ۱۵ تهران درباره خبر حضور اجباری دانش آموزان در یکی از مدارس منطقه توضیح داد.

به گزارش خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید شهریاری  رئیس آموزش و پرورش منطقه ۱۵ تهران درباره خبر حضور اجباری دانش آموزان در یکی از مدارس این منطقه گفت: در خصوص بازگشایی مدارس و بحث اجباری بودن یک گزارش به منطقه ارسال شد.  

شهریاری افزود: بلافاصله با مدیر مدرسه مربوطه مکاتبه شد و مدیر این مدرسه مدارک و مستندات خود را ارائه کرد که در این مدارک به صراحت قید شده بود که شورای مدرسه مصوب کرده اند دانش آموزان در صورت تمایل می‌توانند از فضای کلاس حضوری از ابتدای بهمن استفاده کنند.  

رئیس آموزش و پرورش منطقه ۱۵ تهران اظهار کرد: اگر متوجه شویم که مدیر مدرسه‌ای حضور دانش آموزان را اجباری اعلام کرده اند برخورد قانونی با آن‌ها صورت خواهد گرفت.  

گفتنی است،  والدین یکی از دانش آموزان طی تماس با باشگاه خبرنگاران جوان اذعان کرده که مدیران برخی از مدارس مثل مدرسه پسرانه فلسطین در منطقه ۱۵ پایتخت دانش آموزان را مجبور به حضور در کلاس‌ها کرده است که دانش آموزان و والدین آن‌ها به شدت از این موضوع گلایه‌مند هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش ، مدرسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۳ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
مدرسه فنی شهدای ابیک که ما میریم اجباری کردن .اعتراض هم که می کنیم میگن جاش تابستون بیاید مدرسه امتحان بدید یعنی قبول نمیشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۰۲ بهمن ۱۳۹۹
فقط دروغ تحویل مردم میدید

اجباری نیست ولی اگر حضور نداشته باشید نمره کم می کنیم میشه همون اجباری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۰۲ بهمن ۱۳۹۹
وقتی وزیر آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس بدون توجه به دستورالعمل های بهداشتی مصر است زیرمجموعه آنها هم سو استفاده می کنند
آخرین اخبار