انتقال ۹۳ بیمار تنفسی به بیمارستان‌های بابل

ماموران اورژانس بابل ۹۳ بیمار تنفسی را در دی ماه امسال به بیمارستان منتقل کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دکتر لعلی رئیس سازمان اورژانس بابل با بیان اینکه اورژانس بابل در دی ماه امسال یک هزار و ۹۸۴ ماموریت انجام داده است، گفت:ماموران اورژانس این شهرستان ۹۳ بیمار تنفسی را در این مدت به بیمارستان منتقل کردند.

او افزود:از این تعداد ماموریت‌هایی که سازمان اورژانس بابل انجام داده است ۸۸۷ بیمار یا مصدوم را به بیمارستان‌های شهرستان بابل منتقل کردند.

دکتر لعلی در مورد میانگین زمان حضور بربالین بیمار یا مصدومان در این ماه ماه ،گفت: برای ماموریت‌های شهری ۷ دقیقه و برای ماموریت‌های جاده‌ای ۱۲ دقیقه بوده است.

او افرود:در این ماه سازمان اورژانس بابل ۳۱۸ ماموریت تصادفی انجام داده است که از این تعداد ۱۳۵ ماموریت تصادف شهری و ۱۸۳ مورد هم تصادف جاده‌ای بوده است.

رئیس سازمان اورژانس بابل گفت:بعداز ماموریت‌های تصادفی که رتبه یک ماموریت‌های سازمان اورژانس پیش بیمارستانی بابل در دی ذر ماه امسال بود، ماموریت‌های تنفسی با ۹۳ مورد و ماموریت‌های قلبی با ۱۰۲ مورد و ماموریت مسمومیت ۵۳ مورد بوده است.

رئیس سازمان اورژانس بابل افزود: ۷ هزار و ۶۲۳ بار تلفن‌های اورژانس ۱۱۵ در این مدت به صدا در آمد که از این تعداد ۴۶۶ مورد مزاحمت بوده است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار