کمک ۳۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای ازدواج

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان برای تامین هزینه جهیزیه ازدواج مددجویان این نهاد هزینه شده است.

 

حسین خضری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۰۸ مددجوی این شهرستان راهی خانه بخت شدند.

خضری افزود: تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان برای تامین هزینه جهیزیه ازدواج از محل صندوق امداد و ولایت تامین شده است.

او ادامه داد: هر سری جهیزیه به ارزش بیش از ۳۰ میلیون توملن شامل کالا‌های ایرانی از جمله یخچال، فرش، اجاق گاز، تلویزیون، لباس شویی و جاروبرقی به نوعروسان تحت پوشش اهدا شده است.


بیشتر بخوانید


رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد تصریح کرد: همچنین به این مددجو‌ها نیز قبل از ازدواج خدمات دیگری از جمله مشاوره خانواده، دوره‌های مشاوره‌ای پیش و پس از ازدواج و دوره‌های احکام اسلامی به صورت رایگان ارائه شده است.

خضری گفت: امسال به علت شرایط مقابله با کرونا و وضعیت نامناسب معیشت مردم، طرح‌های مختلفی از جمله "ایران مهربان" و "ایران همدم" به صورت سراسری در کشور برگزار شده که با استقبال و مشارکت شهروندان مواجه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد بیان کرد: امسال مردم مومن و خداجوی این شهرستان با پرداخت ۸۴۰ میلیارد تومان زکات در سال جاری برای دهمین سال پیاپی رتبه برتر نخست را در بین سایر شهرستان‌ها در آذربایجان‌غربی به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.