محمود رضا شیرازی گفت: سفر قالیباف رئیس مجلس به آبادان تاکنون منجر به حذف بند ن تبصره ۶ قانون بودجه و بازگشت حق مردم آبادان از محل آلایندگی نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،محمود رضا شیرازی شهردار آبادان دقایقی قبل در نشستی که با حضور رئیس کمیسیون عمران ، معاون وزیر راه و نمایندگان مجلس در فرمانداری برگزار شد با اشاره به سفر رئیس مجلس به آبادان گفت: در آن سفر یکی از درخواست های مهم ما حذف فوری بند ن تبصره ۶ قانون بودجه سال ۹۹ بود که متاسفانه تاکنون محقق نشده است.

او افزود: این بند ظالمانه ماهیانه مبلغی حدود ۳ و نیم میلیارد تومان فقط از حق آلایندگی آبادان را به صندوق ملی محیط زیست فرستاده و اعتباری که می توانست صرف ارائه خدمات بهتر، آسفالت معابر و نگهداری تاسیسات شهری شود ،بلاتکلیف مانده و در یک صندوقی جمع شده که خود آنها هم نمی دانند با مبلغ چه کنند.

شهردار آبادان ضمن ارائه گزارشی از برآوردهای صورت گرفته در حوزه بافت های فرسوده و دفع آب های سطحی خاطرنشان کرد: طی برآورد های صورت گرفته برای بازسازی معابر بافت های فرسوده در سلیج ها ، سده، جمشیدآباد ، ذوالفقاری و شطیط به مبلغی حدود ۳۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز هست.

او یادآور شد : تاکنون از محل منابع شهرداری و مبلغ ششصد میلیون تومانی که اختصاص یافته تعدادی از خیابان ها زیرسازی و آسفالت شده اند اما اجرای کامل و اصولی پروژه های اصلاح معابر بافت فرسوده به تامین اعتبار برآورد شده نیاز دارد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.