استخدام نمایندگان سابق مجلس در بدنه صنعت نفت، مسئله نان است یا تدبیر؟

استخدام نمایندگان مجلس در بدنه صنعت نفت این بار اعتراض دانش آموختگان دانشگاه صنعت نفت آبادان را به دنبال داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گرایش نمایندگان  مجلس شورای اسلامی به حضور در وزارت نفت، همواره‌ موضوعی حاشیه ساز بوده  است که گاه و بیگاه شاهد انتشار اخباری پیرامون آن هستیم.

 اوایل خرداد ۹۹ بود که نام ۲۰ نفر از نمایندگان ادوار پیشین مجلس شورای اسلامی، با ورود به وزارت نفت بر سر زبان ها افتاد و در همان میان لیستی هشت نفره از نمایندگان دوره دهم و یازدهم مجلس منتشر شد که شماره کارکنان این نمایندگان در وزارت نفت را نشان می‌داد.

حالا مدتی پس از آغاز به کار یازدهمین دوره مجلس شورای  اسلامی؛ دانشجویان دانشگاه صنعت نفت، در نامه ای سرگشاده خطاب به رئیس کمیسیون انرژی مجلس، نسبت به درخواست وزیر نفت برای جذب یکی از نمایندگان آبادان در دوره پیشین  مجلس شورای اسلامی به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه نفت آبادان اعتراض کرده و خواستار لغو این ابلاغ شدند.

در بخشی از این نامه آمده است:

ما دانشجویان دانشگاه صنعت نفت قائل به انکار تضعیف دانشگاه صنعت نفت نیستیم. ما مطالبه گر حق پایمال شده بخش قابل توجهی از جوانان ایران اسلامی در کسوت دانشجو، استاد و دانش آموخته دانشگاه صنعت نفت هستیم.هم اکنون در واپسین ایام دولت دوازدهم، وزیر نفت این دولت مجددا اقدامی دور از شأن دانشگاه صنعت نفت انجام داده است. ایشان که در استخدام نمایندگان مجلس در بدنه صنعت نفت، فراجناحی عمل کرده اند، این بار یکی از نمایندگان سابق مجلس را راهی هیئت علمی دانشگاه صنعت نفت نموده اند.

اهالی خانه ملت در راه وزارت نفت

 با اعتراض بسیج دانشجویی، شورای صنفی و تشکل های علمی دانشگاه نفت؛ علیرغم پیگیری خبرنگارما رئيس دانشگاه صنعت نفت آبادان، رئيس دانشکده نفت آبادان و روابط عمومی آنها؛ در رفع ابهامات و پاسخ به اذهان عمومی، سکوت کردند تا این سوال همچنان باقی بماند که آیا وزارت نفت بازهم، نان سر سفره مجلسی ها می گذارد !؟

انتهای پیام/ ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
متاسفانه من خودم به شخصه میبینم که بحث لیاقت نیست فقط بحث اشنا داشتن...