آرزوی بهبودی مدیرعامل استقلال برای مهاجرانی، انصاریان و میناوند

مددی، مدیرعامل استقلال برای چهره‌های فوتبال که درگیر ویروس کرونا شده‌اند، آرزوی سلامتی کرد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها ۳ چهره پرسابقه و پرافتخار فوتبال ایران حشمت مهاجرانی، بازیکن اسبق تیم استقلال و سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی آرژانتین، علی انصاریان، مدافع اسبق تیم ملی و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و مهرداد میناوند، مدافع اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس به دلیل ابتلا به بیماری منحوس کرونا روی تخت بیمارستان هستند.

احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال، با صدور پیامی برای این ۳ چهره نامدار فوتبال ایران آرزوی صحت و سلامتی کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

رقابت در ذات ورزش است و هیاهوی آن به تقابل جوانمردانه با یکدیگر زنده می‌ماند، اما در کنار رقابت، رفاقت، احترام و فتوت نیز اجزای جدا نشدنی از ورزش هستند و مکتب استقلال هرگز معرفت و جوانمردی را فدای رقابت نخواهد کرد.

حشمت خان مهاجرانی، پیشکسوت اسبق استقلال و چهره ماندگار فوتبال ایران، از یاد نمی‌بریم دروازه‌های حضور در جام جهانی چگونه با تدابیرتان بر روی فوتبال ایران گشوده شدند و چگونه مصمم و مقتدر در آرژانتین، تیم ملی کشورمان را فرماندهی کردید. حضور در جام جهانی برای فوتبال ایران رویایی بود که با تلاش شما و شاگردانتان به حقیقت بدل شد.

علی انصاریان دوست‌داشتنی، یک فصل با پیراهن استقلال برایمان بازی کردی، تو را جزئی از خانواده آبی می‌دانیم. حضورت در استقلال کوتاه بود، اما حتی پس از جدایی هم حرمت نگه دار بودی و همواره از پیراهن آبی و هواداران آن به نیکی یاد کردی.

مهرداد میناوند عزیز، همیشه رقیب بودیم، اما استقلال مکتب رفاقت همیشگی و رقابت جوانمردانه است. رقیب همواره برای ما محترم می‌ماند؛ به ویژه اگر برای اعتلای پرچم ایران عزیز، پیراهن مقدس تیم ملی را هم بر تن کرده باشد.

این روز‌ها جامعه فوتبال نگرانتان است و هواداران مکتب استقلال برایتان دست به آسمان بلند کرده‌اند تا دوباره رخت سلامتی را بر تن شما ببینند. کرونا شاید بزرگ باشد، اما در مقابل عظمت شما و آن‌هایی که برای سلامتی‌ شما دست به دعا شده‌اند، حتماً احساس کوچکی می‌کند. شک ندارم این بیماری را شکست می‌دهید. دعای بنده و همه استقلالی‌های عزیز پشت سر شما است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار