برگزاری کارگاه مشاهده میکروسکوپی ویژه دانش آموزان در اهواز

معاون آموزش متوسطه ناحیه ۴ اهواز از برگزاری کارگاه تخصصی مشاهده مقاطع میکروسکوپی ویژه دانش آموزان به صورت مجازی خبر داد.

سعیدخوش اخلاق معاون آموزش متوسطه ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره بر اهمیت اجرای آزمایش‌های درسی در تثبیت مطالب علمی، همچنین لزوم ایجاد انگیزه در دانش آموزان جهت یادگیری بهتر مطالب گفت: بررسی میکروسکوپی موادی نظیر کانی‌ها، سنگ‌ها و... در نور عبوری و انعکاسی، تا به امروز به عنوان یکی از روش‌های کلاسیک و لازم‌الاجرای کانی‌شناسی و سنگ شناسی بوده و در صورت آموزش تخصصی و برنامه ریزی شد.

او با اشاره به اینمه بر اساس محتوای کتب درسی، می‌تواند در درک و فهم مطالب از سوی دانش آموزان همچنین افزایش علاقه به یادگیری مطالب درسی نقش بسزایی ایفا کند، افزود: با همکاری پژوهش سرای امام جعفرصادق (ع) و مرکز تخصصی نجوم اهواز با دعوت از نیرو‌های تخصصی و صاحبنظر، کارگاه مجازی مشاهده مقاطع میکروسکوپی در بخش زمین شناسی ویژه دانش آموزان با استقبال بیش از ۳۰۰ دانش آموز متوسطه دوم روبرو شد.

خوش اخلاق بیان داشت: امیدواریم بتوانیم در طول ماه‌های جاری با یک برنامه راهبردی نسبت به اجرای اینگونه کارگاه‌های تخصصی اقدام کنیم.

معاون آموزش متوسطه ناحیه ۴ اهواز در پایان ضمن تشکر از نیرو‌های پژوهش سرای امام جعفرصادق (ع) از مدیران مدارس متوسطه دوم خواست جهت برگزاری اینگونه کارگاه‌های مجازی ویژه آموزش معلمان و دانش آموزان با پژوهش سرای امام جعفرصادق (ع) در ارتباط باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.